#1 24-08-17 23:12:08

kozacs87
Użytkownik
Skąd: Poznań / Piątkowo
Zarejestrowany: 28-07-12
Posty: 155

sklep modelarski

Wotam Panowie

Czy w Poznaniu mamy jakąś skladnice modelarska w ktorej mozna zakupic czesci do naszych modeli?

Wiem ze kiedys byl taki sklep na lukasiewicza ale swgo czasu dorwalem oferte na olx dotyczaca sprzedazy tego lokalu

Offline

 

#2 25-08-17 12:45:59

Kicha
Użytkownik
Skąd: Poznan - Rataje - Swarzedz
Zarejestrowany: 28-08-07
Posty: 257

Re: sklep modelarski

Na Łukaszewicza juz nie ma. Masz rccars.pl. i modelmotor


Drift: Yokomo YD-2
Sanwa MT-44
Trial: Axial SCX10

Offline

 

#3 28-05-18 14:40:07

ruczekk
Użytkownik
Zarejestrowany: 28-05-18
Posty: 2

Re: sklep modelarski

No nie ma z tego co wiem ;/ a szkoda, no ale dobrze że chociaż przez neta można zamawiać.


Sprawdź stronkę: https://depilacjavectus.pl/depilacja-laserowa-gdynia/ - nie tylko dla kobiet!

Offline

 

#4 11-07-18 10:25:16

RevoltRC
Użytkownik
Zarejestrowany: 11-07-18
Posty: 5

Re: sklep modelarski

Modelmotor ma otwarty sklep stacjonarny w Poznaniu - https://www.modelmotor.pl/. Nie wiem jak wygląda sprawa z ewentualnym zamawianiem częsci do Poznania, ale to zawsze można sie dopytać w stopce kontaktowej albo telefonicznie.


Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła

Offline

 

#5 26-09-18 11:59:37

Yaras
Użytkownik
Zarejestrowany: 26-09-18
Posty: 3

Re: sklep modelarski

Coraz mniej widze w miastach jest tych sklepow. Niedlugo bedzie mozna wszystko zamowic tylk przez internet. Ja tam nie lubie czekac na te wysylki dlatego zawsze mnie to martwi i wkurza ;/


https://fitness.wp.pl/21678,ultraformer … otka-skore
- lifting ciała i twarzy bez skalpela, bez rekonwalescencji i bez bólu, za to z efektem utrzymującym się nawet dwa lata: Ultraformer III HIFU

Offline

 

#6 26-09-18 13:41:04

entoferan
Użytkownik
Skąd: Luboń
Zarejestrowany: 26-09-18
Posty: 3

Re: sklep modelarski

No niestety, ale takie realia. Zostaje internet. img/smilies/sad


Szukasz skutecznego sposobu na cellulit? Spróbuj tego - https://www.papilot.pl/uroda/twarz-i-ci … -cellulitu

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo