#1 08-05-18 20:39:32

Krzysiek
Użytkownik
Zarejestrowany: 03-05-18
Posty: 14

Szybko pada dyferencjał tylny.

Witajcie.
Krótko przedstawię mój problem może komuś nasunie się jakaś złota myśl.
Model to himoto E8XTL
Po zakupie zajechał się tylny dyferencjał-powod brak oleju.
Zakupiony nowy zalany olejem 5000 jak w instrukcji. 10 min jazdy znowu to samo .
Wsadzone nowe zębatki wyczyszczony zalany nowym olejem . Efekt- 20 min. Jazdy i znowu po zębach.
Dyferencjał przedni ok.
Przedni i tylny są takie same.
Co robić?

Offline

 

#2 08-05-18 23:02:21

RCFAN
Administrator
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 4139

Re: Szybko pada dyferencjał tylny.

Zębatki satelitarne wewnątrz czy ta zewnętrzna atak/odbiór dyfra?


Podsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę przodem samochodu,
Nadsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę tyłem samochodu,
Moc- czyli z jaką prędkością uderzasz w bandę,
Moment- czyli jak daleko przesuwasz bandę gdy w nią uderzysz.

Offline

 

#3 09-05-18 09:54:47

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 3999
Serwis

Re: Szybko pada dyferencjał tylny.

Jeżeli ci padają zębatki na diff atak odbiór pewnie masz je źle spasowane.
Niestety marka Himoto nie jest zbyt dobrej jakości.


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#4 09-05-18 10:28:00

Krzysiek
Użytkownik
Zarejestrowany: 03-05-18
Posty: 14

Re: Szybko pada dyferencjał tylny.

Padają zębatki w srodku sateliy . Chyba że można zamontować zupełnie inny zestaw? Nie chciałbym go robić na sztywno .

Offline

 

#5 10-05-18 01:17:01

RCFAN
Administrator
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 4139

Re: Szybko pada dyferencjał tylny.

Poprawny luz międzyzębowy zębatek wewnętrznych zapewniają często podkładki pod satelitkami i głównymi talerzami napędzającymi kielichy dyfra:

https://0rogpa.am.files.1drv.com/y4mijFDdL74Mk-rnbH-pPjkIi32YrfOJOYIKr88zVdZSRc4WDyCpnKHFTXYu0Z8golzi9oDnRYMYfD1D5l105XRdClM8VTOWqMoSdi2mf_sO05hRIQ-FtSb5QBkywuHQ3UBXY7bQp72v6RUCSNcLqkWEst0BmLQ8UUS_LxV_X1yvISmTBXIkxyYzSAfmQ1Elz53uZeqgRSmxTU2NPuqS8G5-wUG2qygMWxKp5QLVNg6n1g/Przechwytywanie3.PNG?psid=1

Zwróć uwagę, czy wedle instrukcji powinny być tam podkładki i czy przypadkiem o nich nie zapomniałeś.


Podsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę przodem samochodu,
Nadsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę tyłem samochodu,
Moc- czyli z jaką prędkością uderzasz w bandę,
Moment- czyli jak daleko przesuwasz bandę gdy w nią uderzysz.

Offline

 

#6 10-05-18 09:44:57

Krzysiek
Użytkownik
Zarejestrowany: 03-05-18
Posty: 14

Re: Szybko pada dyferencjał tylny.

Zgadza się podkładki są i pod satelitami i pod głównymi. Zamontowałem je tak jak powinno być. Zamówiłem zębatki stalowe zobaczymy jaki będzie efekt..

Offline

 

#7 10-05-18 09:49:43

Krzysiek
Użytkownik
Zarejestrowany: 03-05-18
Posty: 14

Re: Szybko pada dyferencjał tylny.

Może być to wina spasowania tylko jak dokładnie zmierzyć siłę z którą powinien się obracać i luz miedzyzebny w takim dif? W autach cywilnych to robiłem a w taki małym to ciężki temat.

Offline

 

#8 26-06-18 16:32:11

KubicaTuran
Użytkownik
Zarejestrowany: 26-06-18
Posty: 3

Re: Szybko pada dyferencjał tylny.

Dokładnie, mi zębatka na pękła tam tylko raz, jak miałem źle dobrane części. Sprawdź, czy wszystko pasuje.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo