#1 27-02-17 15:52:13

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Panowie i Panie,
proszę o wypowiedz was wszystkich jadących w klasie Stock,
jak widzicie przyszłość tej kasy.
Jest propozycja zmiany na jeden dedykowany silnik 13.5T.
Z punktu widzenia organizator to jestem na Tak,
Z punktu widzenia zawodnika, naszego poziomu i ilości zawodników Nie.

Co sądzicie o tym:
Sezon 2017/2018 - Dowolne 17.5T, FDR 5.0, Blink, Opony Kontrolowane
Sezon 2018/2019 - Dedykowany silnik (Cena max 250zł) bez zmian timingu, FDR 5.0, Blink, Opony Kontrolowane.

PS. Jarek uprzedzam twoją wyzje, ustawianie na hamownia odpada.


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#2 27-02-17 21:33:22

unWinged
Użytkownik
Skąd: Poznań - Łazarz
Zarejestrowany: 14-01-15
Posty: 208

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Ja jestem za opcją z 17.5T. Tak jak wypowiadałem się na FB: 13.5T to za szybkie jeśli mieliby tam startować zawodnicy "średniego poziomu".

Dejan, jak myślisz o realnych możliwościach przywrócenia klasy Hobby Pro jeśli przeforsowano by 13.5T w Stocku? Jako zawodnik i organizator? Była o tym mowa na FB jako o klasie opcjonalnej.


Pozdrawiam!
Bartek

OnRoad Spec-R S2, OffRoad DEX210v2, bash Helion Animus SC

Offline

 

#3 27-02-17 23:55:47

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Dejan   ...  wyraziłem swoje zdanie ... bo mogę...  ciągły wyscig zbrojeń ... niby wszyscy są za unifikacja i już każdy ppd kołderką kombinuje jak podkręcic by w regulaminie sie zmieścić...

Źle zrozumiałeś ... nie chodzibo regulowanie silników pod zawody przed zawodami ...  lecz


kazdy zgłasza sie z modelem ustawionym pod siebie z EPA100%

i robiony jest pomiar ... notowana jego MOC NA KOLACH

po pomoerzeniu wszystkich  np  40 modeli   są sortowane modele wedłóg mocy ...

ustawiaaz tyle by ogarnąć model ... i nie rozwalic go na ścianie


w jednej grupie jadą modele o podobnej mocy na kołach

ot cala filozofia ...  i bedzie sprawiedliwie ...


to kierowca przed zawodami   decuduje  ile ognia ustawić

proste   


sam dobierasz silnik pod max swoich umiejetnosci .. i regiel nastawiasz ...  ile ogarniasz


automatycznie lądujesz w grupie o konkretnej mocy


... coż jeszcze nie doroślismy widze do jaanych zasad :-)


i nie jest argumentem ze o hamownie ciężko ... bo zawodnikowi do jiczego nie potrzebna

tylko sędziowe używaja do posortowania modeli ;-)

.


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#4 28-02-17 00:10:21

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Jarek Jareczku jaruniu, zdrowiej i wracja do pracy.

Prosilem o komentarz przepisow nie kilometrowy wywod ktory szczeze tylko sprawia ze mi cisnienie skacze.
Kto by to robil?? Ty?? Wroc do serna mojego pytania pls i odpowiedz krotko tak lub nie.

Ten silnik 13.5t mial by sens ale jak nas bedzie 40tu a nie ledwo 10ciu.

Pozyjemy zobaczymy, najwyzej bedziemy sie kisic w wlasnym malym gronie z 17.5 lub 21.5

Ostatnio edytowany przez Dejan Bosnjakovic (28-02-17 00:15:17)


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#5 28-02-17 00:19:24

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Dejan Bosnjakovic napisał(a):

.....

PS. Jarek uprzedzam twoją wyzje, ustawianie na hamownia odpada.

... no a jeśli chodzi o "twój" pomysł by na hamowni ustawić wszystkim napinaczom taka samą moc ... nie widze problemów ... hihi

mniej roboty niż przekładanie silników czy combo i wyważanie auta...

ale wtedy napinacze  co walczą o setne sekund   w koncu by jechali na porownywalnych mocach :-)

... dobra ... temat DTM odpuszczam ...   
....zrobimy to w letniej klasiie SC10 2wd na murowanej ;-)


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#6 28-02-17 12:08:28

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Dejan Bosnjakovic napisał(a):

...
Prosilem o komentarz przepisow nie kilometrowy wywod  ....

:-) szczerze - mi to jest obojętne jaki silnik  :-) jaki będzie potrzeba to sobie kupie ...  narazie  młoda ma ten 21 zwoi co poleciłeś :-)


Albo chyba napinacze nie widzieli jeszcze twojego pytania ...  albo  ???



Moim zdaniem fajnie jakby było dla dzieci zarówno klasa ze szczotką  i bezszczotką - ale wiem mało jest pociech by to zrealizować, dobrze jakby młodzież mogła razem jechać w jednym biegu - ale oddzielnie ich klasyfikować. w tabeli


Dorośli - MODIFIED - wszelkie chwyty dozwolone - tak jak jest  w offroad - wkładasz co ogarniesz :-) albo model rozwalisz albo wygrasz :-)


STOCK - a niech sobie wymyślają ...  jak ktoś chce zarobić na silnikach - niech powie to WPROST.  prosta sprawa . - takie jest życie - nie ma nic za darmo - hobby zawsze kosztuje.

Niech organizator zrobi   " przetarg"  od kilku dystrybutorów na  "STOCK COMBO"  :-)  i będą napędy zunifikowane i tanie  i może dobre - npewno porównywalne



Zgadzam się z tym co piszą na fejsie  że  w najwyższych klasach wyłącznie kierowcy jadący PROFI i płynnie ... czyli dobieranie grup nie tylko po silniku ale i zasługach kierowcy.   

Nie wyobrażam sobie sobie sytuacji że np ja pierwszy raz siadam do auta DTM  i mam wypas maszyne i odrazu startuję w najwyższej klasie ...   formalnie mogę - ale będzie RZEŹNIA totalna

Chyba brakuje w przepisach jawnych regulacji że kierowcy nie tylko według  WYPOSAŻENIA auta ale także według umiejętności RC - taki formalny zapis ...  klasyfikacja po wynikach z poprzednich zawodów. ...  jestes nowy - sorki zaczynasz od klasy niżsej - nie będzie ryzyka że na prostej jeżdzisz zygzakiem.


klasyfikacja po WIEKU nie jest idealna - bo początkujący dorosły dostanie baty od 8 latka... fajnie jakby poczatkujący dorośli   mogli jechać  w klasie  początkującej - ale  nie będa klasyfikowani na podium -  jazda w jednym biegu  razem TAK ...  segregacja wiekowa na podium TAK.


Może kiedyś wystartuje w DTM jak Hani znudzą się już wyścigi - chcę się dobrze  bawic a nie wkurzać na torze innych.

...

( jak widzisz Dejan już nie piszę o hamowni  :-)


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#7 28-02-17 13:23:29

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Kurde Jarek albo lubisz ludzi wkurzać albo coś nie tak z tobą.
Zadałem proste pytanie

Dejan Bosnjakovic napisał(a):

Co sądzicie o tym:
Sezon 2017/2018 - Dowolne 17.5T, FDR 5.0, Blink, Opony Kontrolowane
Sezon 2018/2019 - Dedykowany silnik (Cena max 250zł) bez zmian timingu, FDR 5.0, Blink, Opony Kontrolowane.

I spodziewam się odpowiedzi TAK lub NIE, nic więcej


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#8 28-02-17 14:24:21

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

TAK + TAK

:-)


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#9 02-03-17 19:29:08

unWinged
Użytkownik
Skąd: Poznań - Łazarz
Zarejestrowany: 14-01-15
Posty: 208

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Tak mało ludzi jest u nas zainteresowanych On-Roadem?


Pozdrawiam!
Bartek

OnRoad Spec-R S2, OffRoad DEX210v2, bash Helion Animus SC

Offline

 

#10 04-03-17 17:03:16

Radoslaw
Użytkownik
Zarejestrowany: 11-11-14
Posty: 72

Re: Przepisy OnRoad na kolejny sezon

Dejan

Sezon 2017/2018 - Dowolne 17.5T, FDR 5.0, Blink, Opony Kontrolowane - jestem na TAK
Sezon 2018/2019 - Dedykowany silnik (Cena max 250zł) bez zmian timingu, FDR 5.0, Blink, Opony Kontrolowane  - jestem na NIE

propozycja na Sezon 2018/2019 Dowolne 17.5T, FDR 5.0, Blink, Opony Kontrolowane TAK


Off Road dirt: Xray XB4
Off Road carpent: Xray XB4 '15
On Road: Xray T3
Bryka Tatuśka: SC10 2WD Factory Team Kit

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo