#1 10-12-15 22:11:20

Slaw
Użytkownik
Skąd: Plewiska
Zarejestrowany: 10-12-15
Posty: 16

Cześć ;)

Cześć wszystkim,

kilka lat temu zajarałem się autami RC z silnikami spalinowymi, zawse były ważniejsze wydatki ale wreszcie taki kupiłem. Nabyłem nowe Revo 3.3, dotarł do mnie wczoraj a dziś odbyłem pierwsze jazdy i jestem zachwycony. Na docieraniu wydaje mi się mega szybki, nie wiem co będzie po dotarciu jak będzie można odkręcać przepustnicę na max, już się boję img/smilies/big_smile

Pozdrawiam wszystkich img/smilies/smile


Traxxas Revo 3.3 | Traxxas Jato 3.3 | HPI Trophy 3.5 with K5.9 engine and CEN exhaust

Offline

 

#2 11-12-15 01:09:26

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Cześć ;)

Witaj  ...  a ja jednak wole elektryki ...


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#3 11-12-15 02:13:31

unWinged
Użytkownik
Skąd: Poznań - Łazarz
Zarejestrowany: 14-01-15
Posty: 208

Re: Cześć ;)

Tez wolę elektryki (spaliny nie próbowałem, ale dźwięk kosiarki zupełnie do mnie nie przemawia), ale każdy jeździ tym co lubi img/smilies/smile

Witamy na forum!


Pozdrawiam!
Bartek

OnRoad Spec-R S2, OffRoad DEX210v2, bash Helion Animus SC

Offline

 

#4 11-12-15 06:15:19

igigod
Użytkownik
Skąd: Tarnowo Podgórne
Zarejestrowany: 31-05-12
Posty: 488

Re: Cześć ;)

Hejo img/smilies/big_smile
Mhhmm spaliny to jest to img/smilies/big_smile


Igor Goderski
Serpent Cobra 2.1 | O.S. Speed | ProTek | nVision | Sweep | Sanwa MT-4
Xray XB4 2018| Xerun XR10 PRO | 5.5T Xerun V10 G2 | LRP / YOKOMO | Sanwa MT-4
www.rctmarket.pl Team Driver

Offline

 

#5 11-12-15 20:58:33

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Cześć ;)

eee  jak spalina to tylko duuuuży PETROL  :-)

https://sites.google.com/site/mojeautar … 134802.jpg

hihi


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#6 11-12-15 21:04:44

Paweł
Klubowicz
Skąd: Przeźmierowo
Zarejestrowany: 09-12-14
Posty: 162

Re: Cześć ;)

Nitrus (jak już odpali)  pewnie też jest fajny ale nie na moje nerwy img/smilies/big_smile

Miałem parę w tym nowe i bardzo szybko się z nimi rozstawałem.
Revo, do wściekania się w sam raz ale zakrętu to nim nie zrobisz img/smilies/tongue

Offline

 

#7 14-12-15 17:24:26

Slaw
Użytkownik
Skąd: Plewiska
Zarejestrowany: 10-12-15
Posty: 16

Re: Cześć ;)

A mnie właśnie się podoba dźwięk tego silnika, taki mały pocinacz. Elektryki wydają dźwięki jak wózek widłowy w Biedronce, lipa! img/smilies/tongue

A tak na poważnie to każdy lubi co innego, jak to się mówi "jeden lubi czekoladę, a drugi czysty cukier" img/smilies/big_smile Może u mnie też przyjdzie czas na elektryka jak mnie nitro rozczaruje img/smilies/wink


Traxxas Revo 3.3 | Traxxas Jato 3.3 | HPI Trophy 3.5 with K5.9 engine and CEN exhaust

Offline

 

#8 14-12-15 18:52:18

luki7791
Użytkownik
Zarejestrowany: 15-01-13
Posty: 103

Re: Cześć ;)

Jedno drugiego nie wyklucza. Zimą elektryk a latem spalinami.

Offline

 

#9 14-12-15 19:50:50

igigod
Użytkownik
Skąd: Tarnowo Podgórne
Zarejestrowany: 31-05-12
Posty: 488

Re: Cześć ;)

Dobrze mówi polać mu img/smilies/big_smile  img/smilies/trink39

Ostatnio edytowany przez igigod (14-12-15 19:51:01)


Igor Goderski
Serpent Cobra 2.1 | O.S. Speed | ProTek | nVision | Sweep | Sanwa MT-4
Xray XB4 2018| Xerun XR10 PRO | 5.5T Xerun V10 G2 | LRP / YOKOMO | Sanwa MT-4
www.rctmarket.pl Team Driver

Offline

 

#10 14-12-15 21:59:17

Paweł
Klubowicz
Skąd: Przeźmierowo
Zarejestrowany: 09-12-14
Posty: 162

Re: Cześć ;)

Zima najlepsza na wszystko bo chłodzenie idealne img/smilies/big_smile

Offline

 

#11 15-12-15 18:47:17

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Cześć ;)

taka tam zabawa...  mały elektryk  1/10  zasilanie 2S motor 10,5T - opuszczony na "lowridera" bo inaczej stawał na tylnych kołach...

a obok duża spalina...

https://www.youtube.com/watch?v=IpY75b06atA

niestety groziło spotkanie ze słupkiem i trzeba było zluzować -   ale na starcie spalina nie miała szans ....



spęd autek małych i dużych ...   https://www.youtube.com/watch?v=5h8g9VlO7D0
nitro + petrol + elektryki ...


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#12 15-12-15 20:27:54

igigod
Użytkownik
Skąd: Tarnowo Podgórne
Zarejestrowany: 31-05-12
Posty: 488

Re: Cześć ;)

Ciężko porównać spalinę i elektryka. Przy naprawdę dobrze ustawionym silniku można spokojnie rywalizować z elektrykiem, choć ten dysponuje dużym momentem "od razu" a spalina musi się wkręcić img/smilies/tongue Głównym ograniczeniem jest przyczepność, jeśli chodzi o czasy okrążeń, to na dużych zawodach często spaliny robią szybsze kółka (porównuję spalinowe bagusy 1/8 i elektryki bagusy 1/8), a prowadzą je te same osoby img/smilies/tongue Wynika to np z masy (elektryk cięższy), czy ustawień hamulca. img/smilies/big_smile

Zależy kto co lubi img/smilies/wink
Dla mnie spalina ma swój urok, lubię silniki, dźwięk i zapach nitro (btw petrole akurat mnie nie kręcą) ale trzeba lubić majsterkowanie i nie można się zrazić przy pierwszych problemach img/smilies/big_smile

Generalnie zimą przerzucam się na halę, gdzie jest cieplutko i nie marzną ręce - tam elektryk img/smilies/big_smile

Nie jestem zwolennikiem jazdy zimą, ale rozumiem ciebie, że kupując model nie wytrzymasz do cieplejszych dni img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile img/smilies/big_smile
Przy niskich temperaturach łatwiej coś połamać, bo wiadomo plastiki robią się twardsze i łatwiej pękają; łożyska też nie są szczęśliwe bo często dostaje się tam wilgoć (zwłaszcza na śniegu) no i silnik może się niedogrzewać, rozruch w takiej tem nie jest dobry - metal się kurczy i tłokowi trudniej jest się przeciskać przez tuleję, co obciąża korbowód img/smilies/tongue

Paweł - pisałeś że zraziłeś się do nitro w kilku modelach - wszystko zależy od silnika, silnik niskiej jakości i z kiepskim paliwem będzie problematyczny i nie pomoże tu duża wiedza, gdyż silnik nie chce reagować poprawnie na ustawienia. Nie chodzi też o to by kupować jakieś super pro zawodnicze silniki - tu już trzeba mieć jakąś wiedzę, bo szkoda zepsuć drogi silnik img/smilies/wink ale dobrej jakości silniki, nie najtańsze no i jak wcześniej zaznaczyłem dobre paliwo (tak wiem niestety swoje kosztuje) ale wpływa na stabilność, jak i łatwość regulacji silnika.

Ostatnio edytowany przez igigod (15-12-15 20:34:41)


Igor Goderski
Serpent Cobra 2.1 | O.S. Speed | ProTek | nVision | Sweep | Sanwa MT-4
Xray XB4 2018| Xerun XR10 PRO | 5.5T Xerun V10 G2 | LRP / YOKOMO | Sanwa MT-4
www.rctmarket.pl Team Driver

Offline

 

#13 15-12-15 22:27:36

Paweł
Klubowicz
Skąd: Przeźmierowo
Zarejestrowany: 09-12-14
Posty: 162

Re: Cześć ;)

Niedługo dojedzie do mnie kolejny Kyosho DRX ale tym razem właśnie w nitro... też dam mu szansę ale nie wróżę mu świetlanej przyszłości  img/smilies/big_smile

Offline

 

#14 16-12-15 11:01:27

Slaw
Użytkownik
Skąd: Plewiska
Zarejestrowany: 10-12-15
Posty: 16

Re: Cześć ;)

Pogoda faktycznie jest problemem w chwili obecnej, wczoraj wymieniłem sprzęgło poślizgowe bo oryginalne się rozleciało (jedna okładzina zniknęła) no i chętnie bym pośmigał aby wytestować bo kupiłem takie "lepsze" z aluminiowymi okładzinami. Czy zimą elektryki na hali to jedyna opcja czy może są miejsca gdzie można pojeździć spaliną?

Czy Wy wszyscy już zamknęliście sezon outdoorowy czy jeszcze się spotykacie gdzieś w terenie żeby pojeździć?

Co do pierwszych problemów, model mam tydzień a już musiałem trochę pogrzebać ale nie zrażam się. Gorzej z żoną bo marudzi że to ciągnie więcej funduszy niż normalny samochód, a myślała że to się kupuje raz i później jedyny koszt to paliwo img/smilies/big_smile


Traxxas Revo 3.3 | Traxxas Jato 3.3 | HPI Trophy 3.5 with K5.9 engine and CEN exhaust

Offline

 

#15 16-12-15 13:19:56

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Cześć ;)

Dla 99% osób jazda na dworze jest w tym momencie odpuszczana, wszyscy, a przynjamniej 99% osób jeździ teraz wyłącznie na hali.


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#16 16-12-15 15:49:42

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Cześć ;)

Dejan  ...  napisz że  "jazda na hali"  w  "naszym języku" oznacza start w zawodach   modelem o pewnych parametrach zgodnych z regulaminem ...   5 eliminacji  i trzy finały - zajęty cały dzień


nie jest to luźne spotkanie w celu pojeżdżenia sobie bez celu ...   zresztą podobnie maja się zawody w Murowanej na glinie...


Z kolei  spotkania całkiem dla rozrywki czasami są na  "Przytocznej" ...  na forum jest wątek o tym ..


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#17 16-12-15 18:14:42

Wojek
Moderator
Zarejestrowany: 09-12-10
Posty: 1224

Re: Cześć ;)

Dla mnie zawody to też luźne spotkanie, jeździmy bez celu większego raczej img/smilies/smile moim zdaniem Twoja wypowiedź zniechęca ludzi do przyjścia na zawody. Wiadomo, że jak zawody to reguły jakieś muszą być, ale nadal to tylko zabawa i przyjemność, nic po za tym img/smilies/smile


Team Durango DEX410V5, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa
TeamC TM2V2, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa

Offline

 

#18 16-12-15 23:59:29

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Cześć ;)

Wydaje mi sie że zachęca - pod warunkiem że  ktoś raz pojawi się na zawodach - przynajmniej jako kibic.


Jeśli ktos nastawia się że  pojawi się "na hali"  by sobie  "pobuszować" - to musi od razu wiedzieć że to co innego.


W większości jesteście WYJADACZE...  a ja jestem nowy i mam pewne spojrzenie jako NOWY który  w ciągu ostatniego roku przeszedł pewna ścieżkę

- najpierw widz ...   z córka  11lat
- potem TRUCK  i dwa autka do zabawy...    i decyzja   STARTUJEMY
- i rozmowa z  córką -  twoja decyzja...  powiesz  "tak chcę jeździć" - ja zapewnię zaplecze techniczne.

Jak tylko możemy teraz jesteśmy na każdych zawodach - liczy się dobra zabawa.  Nieważne że czasami model sie połamie i czasami cos nie wyjdzie - ale frajda jest i adrenalina.


Także zdecydowanie polecam ZAWODY !!!!


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#19 19-12-15 20:18:33

Slaw
Użytkownik
Skąd: Plewiska
Zarejestrowany: 10-12-15
Posty: 16

Re: Cześć ;)

No widzisz, ścieżkę trzeba przejść. Ja akurat jestem na etapie autka do zabawy, na zawody może przyjdzie czas bo coraz bardziej się wkręcam img/smilies/smile Dziś pogoda była ładna i 1,5h sobie pojeździłem, dotarłem do końca silnik i zabrałem się za regulację. Jeszcze końca nie jest jak być powinno ale dwójkę wrzuca i przy starcie parę fikołków wywaliłem dziś img/smilies/big_smile


Traxxas Revo 3.3 | Traxxas Jato 3.3 | HPI Trophy 3.5 with K5.9 engine and CEN exhaust

Offline

 

#20 19-12-15 23:50:23

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Cześć ;)

a ja dzisiaj mialem dzien napraw....  w VRV wymienilem polamany wachacz i amorek orad dorobilemnz ALU polamany przod i dorobilem zderzak ochrony amorka ...  w DEX naprawilem amortyzator  i wymienilem polamany przod ... a wachacz juz wczesniej ...

... jestvzabawa ... zdarzaja sie ofiary ...


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#21 20-12-15 01:44:26

Slaw
Użytkownik
Skąd: Plewiska
Zarejestrowany: 10-12-15
Posty: 16

Re: Cześć ;)

Jak to mówi mój kumpel z roboty: "straty muszą być, jak nie w ludziach - to w sprzęcie" img/smilies/wink


Traxxas Revo 3.3 | Traxxas Jato 3.3 | HPI Trophy 3.5 with K5.9 engine and CEN exhaust

Offline

 

#22 22-12-15 18:41:31

meniu
Użytkownik
Zarejestrowany: 18-12-15
Posty: 12

Re: Cześć ;)

Witam Wszystkich,
Kolega Jarek zamówił dla mnie elektryka aby się pobawić zimą. Jeśli chodzi o spaliny , nitro mam duże doświadczenie, z chęcią pomogę w regulacji.

Meniu

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo