• Index
  •  » Technika
  •  » Programowanie regulatora Hobbyking X-car 60A (pewnie 100A wersji też)

#1 25-12-12 14:21:17

RCFAN
Administrator
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 4255

Programowanie regulatora Hobbyking X-car 60A (pewnie 100A wersji też)

Ktoś na sali mnie ostatnio pytał i mu pożyczałem spolszczoną wersję instrukcji programowania którą napisałem dla kuzyna, jako, że jest dość zawiła a wielu ma lub planuje mieć ten udany i tani regiel sensorowy do 2WD (lub 4WD w wersji 100A) postanowiłem umieścić tutaj ten tekst by się nie męczyć więcej z programowaniem, osobiście polecam najpierw kilkakrotnie przeczytać i potem z pamięci wykonać tę sekwencję bo na modelu trzeba to robić już dość dynamicznie:

Programowanie regulatora:
Najpierw ustaw i przygotuj nadajnik, czyli trymer gazu na pozycję środkową, a przełącznik TH REV w pozycję REV (chociaż to teoretycznie nie powinno mieć znaczenia, lecz tak zaleca producent), baterie nadajnika i modelu powinny być naładowane.  Następnie przechodzimy do kalibracji.

1.  Wyłącz regulator i połącz go z akumulatorem
2.  Włącz wcześniej przygotowany nadajnik
3.  Wciśnij i trzymaj przycisk ustawień regulatora  (na płytce obok włącznika).
4.  Trzymając cały czas przycisk włącz regulator (pstryczek w pozycję ON) cały czas trzymaj przycisk (ok. 4s po włączeniu regulatora pstryczkiem) do czasu gdy nie zapali się pomarańczowa dioda.
5.  Jak tylko zapali się pomarańczowa dioda puść przycisk, a następnie daj gaz do dechy na nadajniku-w czasie dawania gazu będzie mrugała czerwona dioda, trzymaj gaz tak długo aż nie przestanie mrugać i silnik nie będzie pikał.
6.  Teraz wciśnij na Maksa hamowanie tak długo aż pomarańczowa dioda przestanie mrugać i zaświeci się na stałe, jeśli jest ok. to silnik ponownie zapika.
7. Puść gaz aby powrócił w pozycję neutralną, zarówno czerwona i pomarańczowa dioda będą w tym czasie mrugały- poczekaj aż przestaną mrugać i silnik znów wyda dźwięk beep diody mrugną wtedy jeszcze raz.
8.  Teraz wyłącz regulator- kalibracja skończona
9. Włącz regulator- wszystko powinno już działać jak należy


Podsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę przodem samochodu,
Nadsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę tyłem samochodu,
Moc- czyli z jaką prędkością uderzasz w bandę,
Moment- czyli jak daleko przesuwasz bandę gdy w nią uderzysz.

Offline

 

#2 29-09-13 22:04:42

kneedie
Użytkownik
Skąd: poznań
Zarejestrowany: 27-08-13
Posty: 87

Re: Programowanie regulatora Hobbyking X-car 60A (pewnie 100A wersji też)

heh thx właśnie ten reg zamierzam kupić do durango


mój model : TEAM DURANGO DEX401R  ,turnigy 1250TG
turnigy track star 6.5T
turnigy nano-tech 5.0 x2
hobbyking x-car 120A-nie żyję

Offline

 

#3 02-05-14 18:27:03

kneedie
Użytkownik
Skąd: poznań
Zarejestrowany: 27-08-13
Posty: 87

Re: Programowanie regulatora Hobbyking X-car 60A (pewnie 100A wersji też)

ej mam mały problem no 1 u mnie jest zielona dioda
no 2 jedzie tylko do tyłu o co chodzi


mój model : TEAM DURANGO DEX401R  ,turnigy 1250TG
turnigy track star 6.5T
turnigy nano-tech 5.0 x2
hobbyking x-car 120A-nie żyję

Offline

 
  • Index
  •  » Technika
  •  » Programowanie regulatora Hobbyking X-car 60A (pewnie 100A wersji też)

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo