Proszę o pomoc w wyborze buggy elektrycznego. Ten który mam do tej pory (Reely dune fighter 1:10) uszkodził się, zgłosiłem reklamację, która została rozpatrzona pozytywnie. Na inny model mam budżet do 1000zł, ładowarkę mam, lipo 2s 5900mAh 2 szt (136x45x25mm). Fajnie byłoby gdyby do nowego modelu pasowały lipo które posiadam. Możecie coś polecić? Iść w nowy czy używany sprzęt? Zależy mi aby części były dostępne i tanie.
Offline
a do czego auto ? do buszowania po boiskach i parkach ...
czy na zawody ...?
patrz pod katem dostepnosci czesc i zapasowych ... np Maverick strada ... niepozorny ale dobrze dostepne czesci i wystepuje model pod kilkoma markami u roznych producentow. :-)
Corka jezdzila ONROAD ,takim modelek na zawodach i bylem w szoku co ten model jest w stanie wytrzymac...
jak walniesz w slupek lub drzewo to kazdy model polamiesz...
dostepnosc czewci zapasowych to podstawa
Offline
Chyba będę się pozbywać Team Durango dex210,
Jeżeli był byś zainteresowany to więcej info jak wyjdę z szpitala.
Offline
"a do czego auto ? do buszowania po boiskach i parkach ...
czy na zawody ...? "
Chciałbym pośmigać po torze ale częściej bashing. Jeżeli chodzi o bashing to mam miejscówkę gdzie podłoże jest w miarę jednolite, auto zachowuje się przewidywalnie i nie ma wielu przeszkód na których można rozbić model. Myślałem o Maverick Strada ale widziałem, że ma silnik szczotkowy co trochę, pewnie niesłusznie, zniechęcało mnie.
"Chyba będę się pozbywać Team Durango dex210" - chętnie wejdę w posiadanie, jestem zainteresowany szczegółami.
Offline
Dopiero teraz zauważyłem, że Maverick Strada występuje z silnikiem szczotkowym i bezszczotkowym. Ten bezszczotkowy jest wg mnie bardzo ciekawy. Jaka duża bateria mieści się w takim? Domyślam się, że moje lipo, które mają wymiary 136x45x25mm będą zbyt duże
Ostatnio edytowany przez Tomek K (18-06-16 15:56:34)
Offline
Podaj link do tych lipo poproszę.
Offline
model co dejan ci proponuje to typowy zawodniczy 2wd na torze w murowanej lekko ponad 10 dokladnie takich modeli sie sciga
Maverick ten co ja mam szczotkowy w regulatorze ma przelancznik nimh/lipo
HPI ma mocne modele ale nie są tanie - mocne plastilki zebatki i przeniesienie napedu.
Mam tez VRX sword konwertowalem go na bezszczotke i szybko zuzylem zebatki.
Jak juz masz mkdel to mozesz startowac w zawodach :-) jest kategoria OPEN :-)
czasami mozesz jakies modele obejrzec w modelarskim na dębcu albo w modelesklep
Offline
"Podaj link do tych lipo poproszę."
http://archiwum.allegro.pl/oferta/lipo- … 19387.html
Wcześniej trochę poczytałem o dex210, o jego konfigurowalności itd., wiem, że na tym etapie mieć taki model to przerost formy nad treścią ... ale fajnie było by go mieć, tylko nie wiem jak jest cena używanego rtr, spodziewam się, że niemała. Czy części są drogie? Spodziewam się, że nie ma tragedii skoro tak wielu wybiera ten model.
Wracając na ziemię, myślałem o takim Mavericku
http://allegro.pl/model-bezszczotkowy-m … 12746.html
Na oko wydaje się, że oprócz silnika i sterownika niczym nie różni się od szczotki,
http://allegro.pl/maverick-strada-xb-ev … 79309.html
teraz zaczynam się zastanawiać czy dyfry itd. są odpowiednio mocniejsze, chciałbym się trochę nim pocieszyć. Przy wszystkich wadach mojego poprzedniego modelu niewątpliwą zaletą było podejście do klienta przez sklep Conrad Electronic. Gdy po 3 miesiącach zmieliłem koło atakujące na silniku i odbierające dostałem nowy model po kilku dniach, teraz gdy zniszczył mi się korpus dyferencjału tylnego dostałem potwierdzenie, że zostaną mi zwrócone poniesione koszty za model. Co myślicie o tym Mavericku bezszczotkowym?
Offline
Nie wiele będziesz musiał dorzucić do dex w wersji rtr w stosunku do tego maverika.
Wieczorem ci wyśle konkretną propozycję.
Najlepiej zadzwoń 606681378, pogadamy chwilę i złożę ci konkretną propozycję.
Offline
A jakbyś potrzebował niedrogiej aparatury do kompletowanego to miał bym
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … ated_.html
za 80 pln by poszła ...
W moim Mavericku złamała się podłoga pod wieżyczką ... pokleiłem i nadal jeździ
tym http://allegro.pl/model-bezszczotkowy-m … 12746.html byś pewnie mógł na zawodach wystartować.
Sugeruję zarezerwować sobie trochę czasu na 2-3 lipiec i zobaczyć jak modele fruwaja w powietrzu i co są wstanie wytrzymać... i rozsądnie podejść do tematu zakupu.
Więcej wytrzyma używany zawodniczy model niż nowy "popularny" :-)
A te sprawy reklamacyjne i Conrad - to naprawdę zacnie się zachowali i aż dziw że zębatkę na gwarancji....
https://www.facebook.com/droneinthesky/ … 300525374/
https://youtu.be/mGZfIYdYv8k
https://youtu.be/c5-_8_dO_TI
https://www.youtube.com/watch?v=up2pxbhm-bo
Offline
Dogadałem się już Dejanem, czekam na DEX210 z aparaturą:) ale dzięki za propozycję, postaram się być w weekend, czy już w piątek będziecie na torze? Filmiki, których linki załączyłeś oglądałem wcześniej szperając po forum i ogólnie po necie w poszukiwaniu nowego buggy:). Odnośnie Conrada - bardzo fajnie podchodzą do klienta, moje pierwsze auto było zmasakrowane, osłony wszystkie uszkodzone, podwozie jak po strzelnicy, wszystkie wahacze mocno zdarte od kamieni itp, opony dość zużyte, zdarte od asfaltu i trochę porozrywane w miejscu klejenia do felg. Auto wysłałem na gwarancję tak aby mieć pewność, że niepotrzebnie nie wydałem kasy na naprawę przekładni, ku mojemu zdziwieniu dostałem nowe auto. Przy drugim aucie już nie popełniałem wielu błędów które popełniłem przy pierwszym, ale niestety, obudowa dyfra się rozleciała. Wadą reklamowania jest brak modelu przez jakiś czas.
Ostatnio edytowany przez Tomek K (21-06-16 19:56:51)
Offline
No i mam DEXa 210
Offline
Wczoraj tylko chwilkę śmigałem, jest zupełnie inny niż Reely ale co tu porównywać, ku mojemu zdziwieniu jest znacznie bardziej przewidywalny i stabilny niż zakładałem, ale to był przejazd na asfalcie, muszę poćwiczyć na luźnej nawierzchni i zobaczyć jak się zachowuje. Na zawody już się zapisałem:) Ile pakietów bierzecie na zawody aby jeździć i się nie zastanawiać czy wystarczy?
Offline
Dobra, wczoraj próbowałem na luźniej nawierzchni, jest co robić aby auto jechało w zamierzonym kierunku:)
Offline
Jeden pakiet i ładowarka wystarczy
z przodu powinieneś mieć lekka rozbieżność - na pewno tak miał Dejan - i tak powinno być
2WD - na prostej gazujesz - przed zakrętem puszczasz gaz ( lub hamujesz) i skręcasz bez gazu - prosta i od razu GAZ ...
zamontuj dobrze serwo by w neutralu było i ustaw koła na wprost regulacją na pierwszy łączniku za orczykiem serwa
Sprawdź czy masz SERVO-SAFER w orczyku na serwo - czy sztywny orczyk
ja
w instrukcji masz jak ustawić suwmiarka śruby rzymskie w układzie napędowym - ale powinny być dobrze
tu ma dole strony masz kilka linków o DEX210 https://sites.google.com/site/mojeautarc/auta/dex210
Jak coś pokręciłem .. to mnie wyjadacze poprawią...
Jak byś był KLUBOWICZem - to byś miał dostęp do poradników publikowanych przez Macieja ...
Jaki masz silnik i regulator ??? jak masz programator ustaw na początek małą agresję na starcie ( u mnie w ESC to PUNCH sie nazywa)
jakbys ustawił DRAG BRAKE - automatyczne hamowanie - na początek pomoże ci to w panowaniu w zakrętach - ale utrudni skakanie
to tak na szybko kilka porad początkującego
Offline
Rozmawiałem z Dejanem i pojazd jest gotów na zawody, nie chcę nic zmieniać bo na 100% pogorszę sprawę, muszę wczuć się w pojazd i później zacznę w nim majstrować. Postaram się informacje odnośnie prowadzenia wprowadzić w życie. Serwo raz trymowałem i jest ok, pojazd jeździ prosto. Servo safer jest zamontowany.
Regulator:
http://www.nosram.com/en/products/produ … r/details/
Silnik:
http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/S … =imnotspam
Dzięki za informacje
Offline
Jedyne co to możesz nad nowymi kołami na tył pomyśleć, bo te które masz mogą powodować problem braku przyczepności z tyłu.
Offline
Wiem, ale teraz, kiedy i tak jeszcze nic nie potrafię zostanę przy starych.
Offline