• Index
  •  » Off-road
  •  » Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

#26 29-12-15 20:54:06

kamilllk
Użytkownik
Zarejestrowany: 14-10-15
Posty: 25

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Kiedyś była taka promocja że powyżej 150USD darmowa wysyłka SCS express.

Offline

 

#27 29-12-15 23:29:01

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

mateusz999 napisał(a):

Kolego Dejan niestety nie masz racji. Niema czegoś takiego w urzędzie celnym jak art. modelarskie, za to są silniki elektryczne kleje farby urządzenia elektryczne itp. Ekspertów od importu nie słucham a jedynie korzystam z tabel Isztar-u w których wszystko jest określone, oczywiście pod warunkiem ze uda ci się tam coś znaleźć.
Kamillk gdzie ta darmowa wysyłka ja przy 160€ i tak płaciłem 11$ wysyłki.
PS jeżeli na paczce nie napiszą za ile jest towar to powinna przejść.

Najgorzej jest z paczkami z chin i usa wszystko co idzie kurierem dpd dhl ups zawsze wpada na clo ;/ Już wiele razy się natknąłem. Lepiej zamawiać pocztą tam nigdy nie ma cła dla małych przesyłek.
ps2. Co do zwolnienia do 150€ to chodzi tylko o kraje z poza UE w europie za małe paczki nie powinienem płacić żadnego vatu bo ten że podatek został już opłacony w kraju z którego idzie zamówienie.

Nie będę się z tobą spierał, towar zamawiam już od dobrych trzech lat, z EU i poza, bo prowadzę mały sklepik modelarski.
Jeżeli piszę o kwocie cła to chyba samo z siebie się rozumie że piszę o kwotach z poza EU.


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#28 06-01-16 18:34:15

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

No to zestaw dotarł. Nie zapłaciłem żadnego cła ani vat-u.

Paczka spakowana dobrze choć oszczędnie w taśmę.
Silnik ani esc nie miało przylutowanych kabli.
Kable to beznadzieja. Co prawda elastyczne ale końcówki zalane jakąś pseudo cyną która wcale się nie lepiła i musiałem to poodcinać.
Końcówki a,b,c silnika pięknie pochromowane tyle ze do tego się cyna nie trzyma.... musiałem przetrzeć papierem i dopiero lutować.

To tak o podzespołach a teraz dwa problemy z którymi mam nadzieje mi pomożecie..

Silnik musiałem przestawić na rewers w aparaturze bo jeździł do tyłu. Niestety to nie wiele dało bo do tyłu rusza płynnie i jeździ bardzo szybko a do przodu już szału nie ma. Nie mogę przylutować kabli odwrotnie bo silnik jest sensorowany. Jakieś rady?

Drugi problem to programator wszystko działa poza esc.....
Kolego SP3SWJ chyba wykrakałeś choć nigdzie nie pisze ze nie powinien działać.
Dobrać odpowiedni programator bez żadnych informacji to lekki problem.

Prosze o porady z tym programatorem i rewersem.


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#29 06-01-16 21:36:10

RCFAN
Administrator
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 4255

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Cyna bezołowiowa- musisz lutować w wyższej temperaturze i stosować dobry topnik. Silnik sensorowy? Jak nie to zamień dwa dowolne kable i będzie kręcił dobrze.


Podsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę przodem samochodu,
Nadsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę tyłem samochodu,
Moc- czyli z jaką prędkością uderzasz w bandę,
Moment- czyli jak daleko przesuwasz bandę gdy w nią uderzysz.

Offline

 

#30 06-01-16 22:06:46

Wojek
Moderator
Zarejestrowany: 09-12-10
Posty: 1224

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Napisał, że sensorowy img/smilies/tongue


Team Durango DEX410V5, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa
TeamC TM2V2, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa

Offline

 

#31 06-01-16 23:47:04

RCFAN
Administrator
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 4255

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Jak sensorowy to praktycznie nie ma prawa kręcić źle, ponieważ wszystkie kręcą się w prawo (patrząc od tyłu), powinny, to ich naturalny kierunek obrotów, dlatego silniki mają regulowany timing najczęściej tylko w jedną stronę i modele sa tak budowane by tak kręcący silnik zawsze kręcił go dobrze. Obstawiam, ze źle włożyłeś dyfry- po złych stronach.

Sprawdź najpierw w którą kręci silnik jak wszystko jest normalnie ustawione bez rewersów. Patrząc od przodu powinien kręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, patrząc od tyłu kręci zgodnie z ruchem.


Podsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę przodem samochodu,
Nadsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę tyłem samochodu,
Moc- czyli z jaką prędkością uderzasz w bandę,
Moment- czyli jak daleko przesuwasz bandę gdy w nią uderzysz.

Offline

 

#32 07-01-16 01:05:40

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Mateusz ...  z programatorem...    ja  tylko cytowałem to co było opisane jako uwagi kupujacych do tego ESC....  że  " polecany"  programator nie pasuje  ...  mogłeś sie spytać w sklepie...

:-(

Ostatnio edytowany przez SP3SWJ (07-01-16 01:06:09)


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#33 07-01-16 21:11:25

Radoslaw
Użytkownik
Zarejestrowany: 11-11-14
Posty: 72

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

mateusz999 jaki masz regiel?


Off Road dirt: Xray XB4
Off Road carpent: Xray XB4 '15
On Road: Xray T3
Bryka Tatuśka: SC10 2WD Factory Team Kit

Offline

 

#34 07-01-16 22:06:10

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Drogi kolego Administratorze zmieniając kable w silniku sensorowym puścimy go z dymem.
Co do dyfrów to były tak montowane oryginalni i nigdy ich nie przekładałem, jak widać w  modelach bywa różnie. Co zauważyłem ciekawego to to że oryginalny silnik miał zamienione kable + - tzn czerwony łączył się z czarnym itd i nie był to przypadek ponieważ sprawdzając w modelu kolegi jest dokładnie tak samo. Odwróciłem dyfry teraz i jest ok.

Co do programatora moja wina mogłem zapytać. Już kupiłem ten drugi apropos ten chętnie odsprzedam img/smilies/big_smile.

Radku regiel to Turnigy TrackStar 10.5T Sensored Brushless Motor 3730KV  z HK


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#35 07-01-16 23:26:44

Baldod
Użytkownik
Skąd: Suchy Las
Zarejestrowany: 10-10-11
Posty: 521

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

RCFAN napisał(a):

Silnik sensorowy? Jak nie to zamień dwa dowolne kable i będzie kręcił dobrze.

Kolega Admin wyraźnie napisał że w silniku niesensorowym... Polecam czytać ze zrozumieniem http://i275.photobucket.com/albums/jj298/soki_rc/chinese


RWD for life
AWD for bash

Offline

 

#36 08-01-16 08:20:27

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Dokładnie jak piszę Baldod, "Kolega Admin" jasno napisał że jeżeli jest bezsensotrowy to wystarczy zamienić A i C.
A "Turnigy TrackStar 10.5T Sensored Brushless Motor 3730KV" to nazwa silnika nie regulatora img/smilies/big_smile


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#37 08-01-16 18:54:48

Paweł
Klubowicz
Skąd: Przeźmierowo
Zarejestrowany: 09-12-14
Posty: 162

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Co do cła z HK Global to nigdy nic nie zapłaciłem a sporo u nich kupowałem, nie wiem czy tylko u mnie czy wszędzie tak piszą a ceny jakie podali na rozpisce która jest w paczce mocno zaniżyły wartość ... np podobny silnik nie 30dolców a 5$ itp z resztą przedmiotów.

Co do programatora to oczywiste że nie będzie działał bo nie jest do tego regla.

Powinieneś kupić taki

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … g_Box.html

Do tego powiem Ci że miałem 3 takie programatory (identyko takie same) i tylko jeden z nich (kupiony tu na forum razem z combo)  łączy się z moim (dedykowanym pod nie) reglem.

Fuszera jakaś i tyle.

Offline

 

#38 09-01-16 18:14:45

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Zobaczymy jaki programator przyjdzie oby dobry img/smilies/big_smile CO do regla faktycznie skopiowałem zły tekst Turnigy Trackstar 80A Turbo Sensored Brushless 1/12th 1/10th ESC (ROAR approved)

A co do zestawu po czterech pakietach 5200 lipo auto jest jeszcze całe nic się nie ukręciło zębatki całe. Ma uper moc i przyśpieszenie i na szczęście nie podnosi go do góry na tylne koła.
Dejan gdzie pisze że niesensorowy?? bo chyba jednak to ja czytałem ze zrozumieniem img/smilies/big_smile


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#39 09-01-16 19:17:08

Wojek
Moderator
Zarejestrowany: 09-12-10
Posty: 1224

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

RCFAN napisał(a):

Silnik sensorowy? Jak nie to zamień dwa dowolne kable i będzie kręcił dobrze.

Maciej pyta o to czy silnik jest sensorowy, a następnie napisał, że jak nie to należy zamienić przewody.

Pozdrawiam img/smilies/smile


Team Durango DEX410V5, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa
TeamC TM2V2, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa

Offline

 

#40 10-01-16 13:26:20

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Wszystko jasne ;D  Jak narazie wszystko ok zakupilem dipplasta zeby go uszczalnic. Mam ciągle problem z luzującymi się śrubami trzymającymi silnik przez co zebatki odsuwaja mi sie od siebie

Ostatnio edytowany przez mateusz999 (11-01-16 18:07:00)


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#41 10-01-16 14:03:33

RCFAN
Administrator
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 4255

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Użyj kleju do gwintów np loctite czy jakiegoś modelarskiego.


Podsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę przodem samochodu,
Nadsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę tyłem samochodu,
Moc- czyli z jaką prędkością uderzasz w bandę,
Moment- czyli jak daleko przesuwasz bandę gdy w nią uderzysz.

Offline

 

#42 10-01-16 19:42:47

meniu
Użytkownik
Zarejestrowany: 18-12-15
Posty: 12

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Loctite 243 niebieski

Meniu

Offline

 
  • Index
  •  » Off-road
  •  » Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo