• Index
  •  » Off-road
  •  » Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

#1 25-12-15 19:46:57

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Witam wszystkich klubowiczów jako świeżak na forum.

Kilka miesięcy temu zakupiłem model Himoto Emxt-1 czyli HSP Brontosaurus.
Przyszedł czas na zmiany. Od dłuższego czasu chce zmienić na bez szczotkę niestety
wszelkie informacje z internetu są tak rożne że nie jestem wstanie dojść z tym do ładu.

Szukam silnika który da mi około 20/40% więcej przyśpieszenia ponieważ jest to offroad a nie f1
Kolejną sprawą jest moc silnika powinien mieć 200w 700w czy 5mil kv dane z internetu są mocno sprzeczne. Model ma dawać rade podjechać pod górki na zawodach ale i chciał bym aby bateria wytrzymała trochę czasu.

Ostatnia sprawa to regulator ile A powinien mieć na wyjściu bec.

Może coś polecicie z hobbyking?

Z góry dziekuje wszystkim za odpowiedzi
ps. bardzo proszę o wstrzymanie sie od wypowiedzi typu sprzedaj model kup lepszy.


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#2 26-12-15 10:26:20

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

taki zestaw  - 10,5T  60A

http://sklep.skyrc.pl/pl/p/Zestaw-SkyRC … -Combo/134

jest w stanie  stawać na tylnych kołach podobnym modelem - moj model to VRX  SWORD

ja mam  cztery takie "zestawy"  8,5 10,5 10,5 17,5

https://www.youtube.com/watch?v=5h8g9VlO7D0

https://www.youtube.com/watch?v=GBsqUmlUIwE

https://www.youtube.com/watch?v=IJYo33Iwox0

https://www.youtube.com/watch?v=z9GX86isyyQ

Jednego nawet już spaliłem z własnej nieuwagi - odwrotne zasilenie - ale już naprawiony i przerobiony  na 120A :-)

Użytkowane rok czasu - i na zawodach  i do buszowania  - a ten w  VRX  dostawał nawet takiego "ognia" że silnik parzył   :-) 

Tylko zaopatrz się w zapasowe zębatki -  bo jak za ostwo pojeździsz to szybko zużyjesz :-)

jak chcesz jeździć łagodniej  bierz  17,5T  jak ostrzej  10,5T

....  nie zapomnij o zakupie  LIPO 2S  :-)

na  NiMh też działa - parametry odcięćia zasilania ustawiasz programatorem co jest w zestawie.

Ostatnio edytowany przez SP3SWJ (26-12-15 10:31:05)


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#3 26-12-15 11:05:17

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Wolał bym zakupu z zagranicy w tym sklepie wychodzi bardzo drogo. Ilu watowy jest ten silnik na stronie nie ma informacji ;/ poza tym wole swobodny wylacznik


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#4 26-12-15 14:06:13

igigod
Użytkownik
Skąd: Tarnowo Podgórne
Zarejestrowany: 31-05-12
Posty: 488

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Bierz jakieś max jakieś 13,5t bo inaczej zrobisz miazgę z napędu img/smilies/wink Regiel minimum 60A.


Igor Goderski
Serpent Cobra 2.1 | O.S. Speed | ProTek | nVision | Sweep | Sanwa MT-4
Xray XB4 2018| Xerun XR10 PRO | 5.5T Xerun V10 G2 | LRP / YOKOMO | Sanwa MT-4
www.rctmarket.pl Team Driver

Offline

 

#5 26-12-15 15:03:52

unWinged
Użytkownik
Skąd: Poznań - Łazarz
Zarejestrowany: 14-01-15
Posty: 208

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Moc silnika zależy od napiecia podawanego przez regiel,  to zalezy od rodzaju akumulatora, ilosci ogniw istanu naladowania. Dlatego rzadko jeat podawana moc. Podawane jest ilosc zwoi i kV silnika, bo te parametry sa stale, zalezne od konstrukcji samego silnika.


Pozdrawiam!
Bartek

OnRoad Spec-R S2, OffRoad DEX210v2, bash Helion Animus SC

Offline

 

#6 26-12-15 15:19:17

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Ja ci podalem lokalny sklep z gwarancja w PL ... wybor zależy od Ciebie....

sa zalety i nwady przelancznikow...  mi ten pasuje ...

moc w Watach .. teoretyczna  w pierwszej kolejnosci zalezy od ESC ... przy 60A ciaglego pradu i 7v   masz 420W ...  ale ty wchodzi sprawa  ilosci zwoi silnika .... im mniej zwoi tym wiekszy prad ....   

kolejna sprawa to AKU    jak masz 3Ah   i 20C   to juz masz  te swoje 60A wydajnosci ....

Moze Maciek sie odezwie   to ci wiecej wylozy w uporzadkowanej przystepnej formie.

Maciej ma HAMOWNIE i moze zmierzyc ile naprawde auto ma mocy na kolach ...   ja bede budowal niebawem hamownie ... budowa jest dosyc prosta   a pomiar obrotow bisz hallotronem i komputerem (karta dzwiekowa i program) ...


Koniecznie bierz silnik sensorowy   wtedy mozesz ustawic TIMING  to daje  dodatkowego kopa - naprawde duzego.

Timingi w lepszym wykona iu dodaja mocy "liniowo" wraz z obrotami .... uproszczone  turbo timing jak w tym skyrc  daje przyrost mocy po 0.8 sek jak masz wysterowanie wiecej jak 80%


pytanie zasadnicze ....    ile masz kasy na ESC ?   moze od tego zacznijmy .....

i czy masz juz  silny aku LIPO ...   bo na  NIMH   nie poszalejesz....

tani nimh  ma rez wewn   90mom    dobry  nimh  ma 50 mom
dobry lipo ma 4mom  ...  uzywany   15mom .....   dojechany    30 mom .....

jakbys   chcial zobaczyc jak silnik 8,5T i regiel 120A  na wypasionym LIPO  kreci twoim autem  ... wdepnij   kiedys poxnym wieczorem...   zalozymy.... pojezdzimy po garazu   co widziales na filmie...  hihi

garaz ma dlugosc 200 metrow ... o ile   nie wykrecisz na sciane  i nie rozwalisz modelu  to zabawa fajna ....

Ostatnio edytowany przez SP3SWJ (26-12-15 16:43:51)


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#7 26-12-15 17:01:51

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

mateusz999 napisał(a):

Wolał bym zakupu z zagranicy w tym sklepie wychodzi bardzo drogo......

jak to jest bardzo drogo ....   to nie wiem czego  szukasz ... to chyba najtanszy zestaw w komplecie z programatorem ...

Taniej to tylko uzywane .   

jak znajdziesz cos z przesylka za 115$    zapodaj linka


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#8 26-12-15 17:25:24

kamilllk
Użytkownik
Zarejestrowany: 14-10-15
Posty: 25

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Offline

 

#9 26-12-15 18:12:23

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

dodaj programator .. dodaj przesylke dla pojedynczej paczki ... ile wyjdzie w sumie  ? ....

dopokie nie przeklikasz sie przez sklep widzisz cene bez przesylki

twoj zestaw  z HK  plus przesylka   100usd jakos wyjdzie ...   i pewnie nie zalapie sie na celnikow

no chyba ze grupowo cos zamowisz  - koszt przesylki sie rozlozy

https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto … etable.asp


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#10 26-12-15 18:15:26

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Witam ponownie kolego SP3SWJ budżet to około 800zł w tym chciał bym zmieścić ładowarkę akumulatory oraz silnik z regulatorem. Patrząc na hobbyking znalazłem:

pakiety lipo: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … OVED_.html

silnik z reglem wodoodporny a raczej bryzgo szczelny: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … V_80A.html
do tego programator http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … g_Box.html

to wszystko czyli regiel, silnik, 3x lipo, programator,wychodzi około 174$ w tym przesyłka i jakieś dziwne około 20$ nie wiem za co może odrazu za cło??

Do tego ładowarka z allegro redox alpha v2 za 120zł z wysyłką.

gównie skusiły mnie ceny tanich pakietów i dlatego pomyślałem o zakupie z hobbyking bo w pl nie widziałem pakietów w tych cenach

Ostatnio edytowany przez mateusz999 (26-12-15 18:24:38)


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#11 26-12-15 18:28:32

kamilllk
Użytkownik
Zarejestrowany: 14-10-15
Posty: 25

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Nie kupuj za tyle $$$ z międzynarodowego magazynu tylko z europejskiego, bo zapłacisz za cło, podawając linki wyżej miałem na myśli europejski magazyn img/smilies/smile.

Offline

 

#12 26-12-15 19:39:12

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

No to po ptokach kupiłem.

Wybór padł na:
- silnik : Turnigy TrackStar 10.5T Sensored Brushless Motor 3730KV
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … duct=32391

- regiel : Turnigy Trackstar 80A Turbo Sensored Brushless
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … duct=49610

- baterie lipo 3x : Turnigy 5200mAh 2S 30C Hard-Case
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … duct=36051

- Programator: TrackStar Multi-Function Smart Program Box
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor … duct=61467

Razem poszło 724zł z wysyłką z Holandi


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#13 26-12-15 20:13:39

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Fajny  :-)   

hehe   będzie  ogień  .... Łatwo model rozpędzić - potem trzeba  opanować  i zatrzymać :-)

Proste ładowarki mają złe opinie - jeśli chodzi o balancery...

zobacz uwagę o tym reglu

"Be careful the programming card suggested in the related items (http://bit.ly/1gzIvOG) is NOT compatible"   

// sprawdź czy masz kompatybilną zamówioną


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#14 26-12-15 21:26:26

Baldod
Użytkownik
Skąd: Suchy Las
Zarejestrowany: 10-10-11
Posty: 521

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Ja bym dał więcej zwojów bo to jednak tylko himoto.


RWD for life
AWD for bash

Offline

 

#15 26-12-15 21:53:46

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

no  ostrzegałem że na na moim pojeździe podobnej "klasy"  z   10,5 zwojami już kilka zębatek  zjadłem   hihi

no ale ten regiel ma   sporo nastaw i może nastawi tak że mu nie połamie osiek :-)

boost timing RPM, boost timing, Turbo timing, Turbo delay, Turbo ramp , boost acceleration -


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#16 26-12-15 23:52:36

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Co do ustawień to wlecę się poznać tym późnym wieczorem bo znając moje szczęście to dobrze nie rozładuje pierwszego pakietu i będzie po zawodach. O zębatki nie chodzi. Tak z ciekawości smarujecie te zębatki? bo wszędzie gdzie patrze to wszyscy na sucho latają, a to nie dziwota ze się potem rozpada wszystko. Co do programatora to nigdzie nie ma informacji aby miał nie działać.


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#17 27-12-15 14:48:47

SP3SWJ
Klubowicz
Skąd: Pod Lipami
Zarejestrowany: 08-03-15
Posty: 756
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

niezabudiwane zebatki ... posmarujesz... zakleisz piachem i syfem i ... i dalej zgadnij co sie stanie...


Pozdrawiam Jarek

DEX210,410,408 DETC410 VRCPRO   

Offline

 

#18 27-12-15 22:03:23

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Wiem wiem. W moim modelu są osłonięte a to na pewno podniesie ich trwałość.


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#19 27-12-15 23:29:25

kamilllk
Użytkownik
Zarejestrowany: 14-10-15
Posty: 25

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Jeśli zamówiłeś to z międzynarodowego magazynu to prawie na pewno zapłacisz ok 220zł cła. img/smilies/hmm

Offline

 

#20 28-12-15 09:53:05

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Z UE przecież napisałem że wysyłka z Holandi img/smilies/big_smile


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#21 28-12-15 10:29:03

kamilllk
Użytkownik
Zarejestrowany: 14-10-15
Posty: 25

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Mhm całe szczęście img/smilies/wink , ja zamówiłem 1 raz z międzynarodowego i zapłaciłem 44EU vatu na granicy z unią europejską.

Ostatnio edytowany przez kamilllk (28-12-15 10:29:31)

Offline

 

#22 29-12-15 08:47:40

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Wszystko zależy od kwoty za którą zakupiłeś paczkę. Dodatkowo silniki elektryczne modelarskie są zwolnione z cła lecz już nie z vatu chodzi o kraje (ERGO OMNES) tzn np Chiny USA, Japonia. Pakiety też mają cło 0% lecz celnicy mogą je wsadzić w dziwne kategorie i coś dowalić. Ps. za niezłą kwotę kupowałeś że tyle vatu ci wyszło img/smilies/big_smile


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 

#23 29-12-15 15:02:02

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

mateusz999 napisał(a):

Wszystko zależy od kwoty za którą zakupiłeś paczkę. Dodatkowo silniki elektryczne modelarskie są zwolnione z cła lecz już nie z vatu chodzi o kraje (ERGO OMNES) tzn np Chiny USA, Japonia. Pakiety też mają cło 0% lecz celnicy mogą je wsadzić w dziwne kategorie i coś dowalić. Ps. za niezłą kwotę kupowałeś że tyle vatu ci wyszło img/smilies/big_smile

To co piszesz jest trochę nieprawdą. Nie ma czegoś takiego jak 0% cła, jest zwolnienia z cła dla transakcji poniżej chyba 150USD, zwolnienie z  VAT jest do 50USD. Dla artykułów modelarskich cło jest od 4,2%, i w głoniej mierze jest zależne od tego z jakiego materiału jest dana część wykonana.
Proszę was nie czytajcie to co piszą na necie eksperci od importu bo czasami takie głupoty wypisują że głowa mała.


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#24 29-12-15 15:56:50

kamilllk
Użytkownik
Zarejestrowany: 14-10-15
Posty: 25

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Napaliłem się na darmową wysyłkę przy zamówieniach powyżej 150USD.

Offline

 

#25 29-12-15 20:34:26

mateusz999
Użytkownik
Skąd: Poznań Łazarz
Zarejestrowany: 21-12-15
Posty: 69

Re: Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Dejan Bosnjakovic napisał(a):

mateusz999 napisał(a):

Wszystko zależy od kwoty za którą zakupiłeś paczkę. Dodatkowo silniki elektryczne modelarskie są zwolnione z cła lecz już nie z vatu chodzi o kraje (ERGO OMNES) tzn np Chiny USA, Japonia. Pakiety też mają cło 0% lecz celnicy mogą je wsadzić w dziwne kategorie i coś dowalić. Ps. za niezłą kwotę kupowałeś że tyle vatu ci wyszło img/smilies/big_smile

To co piszesz jest trochę nieprawdą. Nie ma czegoś takiego jak 0% cła, jest zwolnienia z cła dla transakcji poniżej chyba 150USD, zwolnienie z  VAT jest do 50USD. Dla artykułów modelarskich cło jest od 4,2%, i w głoniej mierze jest zależne od tego z jakiego materiału jest dana część wykonana.
Proszę was nie czytajcie to co piszą na necie eksperci od importu bo czasami takie głupoty wypisują że głowa mała.

Kolego Dejan niestety nie masz racji. Niema czegoś takiego w urzędzie celnym jak art. modelarskie, za to są silniki elektryczne kleje farby urządzenia elektryczne itp. Ekspertów od importu nie słucham a jedynie korzystam z tabel Isztar-u w których wszystko jest określone, oczywiście pod warunkiem ze uda ci się tam coś znaleźć.
Kamillk gdzie ta darmowa wysyłka ja przy 160€ i tak płaciłem 11$ wysyłki.
PS jeżeli na paczce nie napiszą za ile jest towar to powinna przejść.

Najgorzej jest z paczkami z chin i usa wszystko co idzie kurierem dpd dhl ups zawsze wpada na clo ;/ Już wiele razy się natknąłem. Lepiej zamawiać pocztą tam nigdy nie ma cła dla małych przesyłek.
ps2. Co do zwolnienia do 150€ to chodzi tylko o kraje z poza UE w europie za małe paczki nie powinienem płacić żadnego vatu bo ten że podatek został już opłacony w kraju z którego idzie zamówienie.


Himoto Emxt-1 prawie Vaterra Twin Hammer Świezynka Team Durango DEX210

Offline

 
  • Index
  •  » Off-road
  •  » Himoto EMXT-1 Wymiana silnika i regla Jakie parametry powinien mieć?

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo