#1 14-04-14 23:51:29

TTQ
Użytkownik
Zarejestrowany: 01-11-11
Posty: 624
Serwis

Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Witam,

Poniżej propozycja do przemyśleń, proszę zapoznajcie się z tekstem i przyłączcie do merytorycznej dyskusji, jako administrator zastrzegam sobie prawo do moderowania
tego wątku, tak więc wypowiedzi nie wnoszące nic do tematu lub w stylu "...ale bez sensu" będą usuwane.

Na chwilę obecną to co chcę osiągnąć to rozpoznanie ile osób byłoby zainteresowanych
takim modelem. Priorytetem zatem będzie stworzenie listy chętnych co pozwoli na przeprowadzenie negocjacji ze sklepami, które posiadają ten model w swojej ofercie.

Zatem do rzeczy img/smilies/wink

Cel Projektu:
Stworzenie taniej klasy Off-Road 1:10, która ułatwi "łatwy" start dla początkujących modelarzy. Proponowany poniżej model spełnia wszystkie wymagania do jazdy na zawodach, treningach jak i (tzw.bashingu), może być alternatywą na lato dla modelarzy dla których priorytetem jest jeżdżenie w klasie on-road. Dla pozostałej grupy model umożliwia przeniesienie się w okresie zimowym do jazdy na wykładzinie (oznacza to, że można nim jeździć cały rok).
Korzyście z zakupu zbiorowego:
1. zdecydowane obniżenie ceny modelu.
2. Ten sam model, regulator, silnik w modelu umożliwi zdrową rywalizację w trakcie zawodów. 
3. "wyścig zbrojeń" z automatu jest niemożliwy (określone przepisy sportowe dopuszczające tylko i wyłącznie modele z grupy race-spec i niższej)
4. Napęd na tylnią oś jest dodatkowym atutem.

Wady i zalety modelu firmy Team Associated SC10 RC:
Wady:
Model ma calowe śruby
Na chwile obecną klasa Short Course nie występuje na oficjalnych mistrzostwach np. Polski

Zalety:
Wodoodporny regulator do silników bezszczotkowych
Silnik bezszczotkowy 3300KV
Obsługa pakietów NiCd, NiMh, Lipo
Bardzo dobra relacja jakości do ceny
Model bardzo prosty w ustawieniach i eksploatacji z tanimi częściami zamiennymi
Wygląd modelu, model jest kopią klasy Baja Trophy Truck

Założenia zamówienia grupowego:
Zebranie jak największej ilości chętnych do zakupu modelu Team Associated SC10 w wersji RS RTR, ilość minimalna dla której zostanie podjęty temat to 8 osób. Jako klub sportowy podejmiemy negocjacje ze sklepem modele.sklep.pl oraz rc-team.pl w celu uzyskania jak najlepszej ceny, planowany target to 1000pln brutto lub niżej za model oczywiście przy grupowym zakupie. Rabat na zakup części. Jeśli zainteresowanie będzie odpowiednie to zorganizujemy dodatkową klasę w zawodach na torze w Murowanej Goślinie (będzie to pierwsza konkurencja w Polsce).

Link do strony producenta

Zestaw zawiera :
Model Team Associated SC10 RS (Race-Spec) z silnikiem bezszczotkowym w wersji złożonej RTR.
3-kanałową proporcjonalną aparaturę Team Associated XP3-SS 2.4GHz wraz z odbiornikiem oraz serwem XP S1903MGz metalowymi trybami.
Fabrycznie zamontowany wodoszczelny elektroniczny dwukierunkowy regulator obrotów SP SC700 Brushless Speed Control z obsługą ogniw NiCD/NiMh oraz LiPo.
Fabrycznie zamontowany silnik Reedy 3300kV.

Elementy niezbędne do uruchomienia zestawu :
pakiet akumulatorów 7,2V (np.Nosram NiMh 7,2V 5000mAh) lub LiPo 7,4V
ładowarka odpowiednia do typu do pakietu zasilającego
8 baterii typu AA ("paluszków") do zasilenia nadajnika

Charakterystyka :
Klasa modelu: Off - Road
Napęd : Elektryczny, 2WD
Skala : 1:10
Długość : 550 mm
Szerokość : 293 mm
Waga : 2080 g
Rozstaw osi : 327 mm
Rozstaw kół (prawe/lewe) : 245 mm
(Fabryczne) przełożenie obrotów : 2,6:1

Czas trwania akcji:
15 maja zamykam projekt - chyba, że zadecydujecie inaczej img/smilies/wink

Deklaracja uczestnictwa:
Maciej Marcinek
Krzysztof Pick
Krzysztof Pick Jr.
Bartosz Szymankiewicz
Marcin Grygiel


Pozdrawiam: Krzysztof Pick
www.rctecnica.pl

Xray T3 2012|TEKIN RS PRO|REDLINE 17.5T|Savox|ABEC 35|CPX

Offline

 

#2 15-04-14 10:02:22

Wojek
Moderator
Zarejestrowany: 09-12-10
Posty: 1224

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Ja nadal bede przeciwny wprowadzania nowej klasy. Zamiast zwiekszac liczbe osbow w klasach juz jezdzonych bedzie nowa klasa i rozkladamy i tak bardzo mala liczbe zawodnikow na dodatkowa klase, a jak wiadomo im wiecej ludzi sciga sie w danej klasie tym rywalizacja jest ciekawsza. Po drugie niestety nie wierze w to, ze nie bedzie wyscigu zbrojen. Jak sie komus spali elektronika to bedzie zmuszony do zakupu tej z zestawu RTR? Pakiety, serwo, tutaj tez mozna ladowac siano w coraz lepszy sprzet ktory wplywa na wlasnosci jezdne. Chyba ze to tez ograniczycie, wszyscy beda jezdzic dokladnie tym samym. Tylko co w przypadku awarii? Ano, ktory sklep zostanie dystrybutorem Team Asso?

Podsumowujac, moim zdaniem skoro jest was tylu powinniscie dolaczyc do klas juz istniejacych img/smilies/smile prosilbym o nie atakowanie mnie, wyrazona opinia jest tylko i wylacznie moim zdaniem img/smilies/smile zrobicie jak uwazacie ale wedlug mnie to zly pomysl...

Ps. Przepraszam za brak polskich znakow, pisze z telefonu

Ostatnio edytowany przez Wojek (15-04-14 10:03:12)


Team Durango DEX410V5, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa
TeamC TM2V2, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa

Offline

 

#3 15-04-14 10:17:50

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Wojtek dystrybutor Asso jest we Wrocławiu.
Fakt, mam do ich mieszane uczucia bo jechałem Asso B44, ale jest.
Do wczoraj nie biło żadnego sklepu w Poznaniu i też sobie jakoś radziliśmy.
Przy wyborze modelu Krzychu się pewnie sugerowałe cena/jakość i wybrał najlepsze rozwiązanie.

PS. Temat kluczy imbusowych calowych ogarnołem, będą w super jakości w bardzo bardzo przystępnej cenie.

Ostatnio edytowany przez Dejan Bosnjakovic (15-04-14 10:19:08)


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#4 15-04-14 10:41:13

Marcin Grygiel
Użytkownik
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 1477

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Wojek napisał(a):

Ja nadal bede przeciwny wprowadzania nowej klasy. Zamiast zwiekszac liczbe osbow w klasach juz jezdzonych bedzie nowa klasa i rozkladamy i tak bardzo mala liczbe zawodnikow na dodatkowa klase, a jak wiadomo im wiecej ludzi sciga sie w danej klasie tym rywalizacja jest ciekawsza. Po drugie niestety nie wierze w to, ze nie bedzie wyscigu zbrojen. Jak sie komus spali elektronika to bedzie zmuszony do zakupu tej z zestawu RTR? Pakiety, serwo, tutaj tez mozna ladowac siano w coraz lepszy sprzet ktory wplywa na wlasnosci jezdne. Chyba ze to tez ograniczycie, wszyscy beda jezdzic dokladnie tym samym. Tylko co w przypadku awarii? Ano, ktory sklep zostanie dystrybutorem Team Asso?

Podsumowujac, moim zdaniem skoro jest was tylu powinniscie dolaczyc do klas juz istniejacych img/smilies/smile prosilbym o nie atakowanie mnie, wyrazona opinia jest tylko i wylacznie moim zdaniem img/smilies/smile zrobicie jak uwazacie ale wedlug mnie to zly pomysl...

Ps. Przepraszam za brak polskich znakow, pisze z telefonu

Wojtek bardzo dobrze że wyrażasz swoje zdanie każdy wnosi coś od siebie i wyraża swoje zdanie na tym to polega. Masz trochę racji że po co wprowadzać coś nowego jak są modele innych klas w większości ale chodzi o to żeby zmniejszyć koszty a moim zdaniem 2WD buggy jest droższe. Masz rację że może się komuś coś spalić to wtedy zostanie dobrany odpowiedni zamiennik o tej samej mocy(regulator, silnik) też w przystępnej cenie np. HobbyKing
Klasa ma być z założenia dla osób początkujących z małym budżetem na start. Bo myślę że się ze mną zgodzisz że ktoś kto nigdy nie jeździł i zaczyna od zera lepiej żeby kupił SC bo buggy może nie przetrwać. Buggy wymaga odpowiedniego serwisu co przy małym doświadczeniu może się skończyć źle a SC to model do wszystkiego. Wystarczy tylko czyścić i jeździć.


YOKOMO BD7
xciterc.com

Offline

 

#5 15-04-14 10:47:04

Maciej Marcinek
Użytkownik
Skąd: Wysoka, Skoki
Zarejestrowany: 24-11-11
Posty: 2959
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Wojek napisał(a):

... Po drugie niestety nie wierze w to, ze nie bedzie wyscigu zbrojen. Jak sie komus spali elektronika to bedzie zmuszony do zakupu tej z zestawu RTR?

Tak, będzie niestety zmuszony  kupić RTR'ową.

Wojek napisał(a):

Pakiety, serwo, tutaj tez mozna ladowac siano w coraz lepszy sprzet ktory wplywa na wlasnosci jezdne. Chyba ze to tez ograniczycie, wszyscy beda jezdzic dokladnie tym samym.

Serwo - w każdej, nawet klasie producenta/dystrybutora, jak ma to miejsce w całej europie, może być dowolne. Nie wyobrażam sobie, aby było inaczej. "Dobre" servo - jak piszą na naszym i innych forach doradzając przy zakupie, kosztuje 60 zł i ma prędkości, które dorównują tym za 400 zł, więc nie widzę tutaj problemu.

Wojek napisał(a):

Tylko co w przypadku awarii? Ano, ktory sklep zostanie dystrybutorem Team Asso?

Rok temu nie było w Poznaniu dystrybutora Xraya, Spec-r'a, Hudego, Novarossi, Durango... a ludzie na tym jeździli i części mieli img/smilies/smile
Jeszcze rok, rok, rok.... wcześniej nie było w Polsce praktycznie nic z chin, a sprzęt był i zapasy też. Dzisiaj to najmniejszy problem. Wszyscy (chyba...) mamy dobry kontakt z chłopakami z rc-teamu, części nie wydają się być problemem.

Jeśli chodzi o dołączenie do poszczególnych klas...
Rachunek dla mnie jest prosty, bo to, co musiałbym kupić, aby ścigać się z Wami 2wd to:
Model zawodniczy 2wd: minimum 1000 pln
Regulator: Z DTM'a
Silnik: 300-400 pln
Servo: z DTM'a
Pakiet: 200zł
opony/koła: 250 zł
Części tuning: 300 zł
I inne.... i bez innych, wliczając elektronikę zapożyczoną z on-roada wychodzi już 2k
I tutaj uprzedzę odpowiedź:
Da się taniej, ale ja taniej nie chcę. Bo mając klasę 'otwartą' chcę mieć sprzęt, który w moim przekonaniu pozwoli, na zrzucenie winy na kierowcę, a nie sprzęt, w przypadku niepowodzenia na zawodach
Każdy podchodzi do sprawy inaczej, ja wyznaję zasadę "All or nothing", ale na tą zasadę stać mnie na tą chwilę jedynie w przypadku DTM'a i klasy STOCK.

Stąd decyzja o podjęciu rękawicy w klasie, której koszty są z góry określone, wszyscy jadą na tym samym i mimo, że sprzęt nie jest najwyższej klasy i tak wszystko zależy od moich rąk - wszyscy przecież pojadą na tym samym.

Tyle ode mnie img/smilies/smile

Ostatnio edytowany przez Maciej Marcinek (15-04-14 10:50:58)


Maciej Marcinek
www.rctecnica.pl team driver
Xray, Hudy, Novarossi, Tekin, Futaba, JConcepts, Mon-Tech, Parma

Offline

 

#6 15-04-14 11:03:54

RCFAN
Administrator
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 4255

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Do SC10 tez potrzebny pakiet i kapcie chyba, że też będą dozwolone tylko oryginalne.  B4 factory team, wyprzedają po 399zł, może warto się zastanowić. SC jest o tyle fajny, że zabudowany i kasta trochę chroni bebechy.


Podsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę przodem samochodu,
Nadsterowność- jest wtedy, gdy uderzasz w bandę tyłem samochodu,
Moc- czyli z jaką prędkością uderzasz w bandę,
Moment- czyli jak daleko przesuwasz bandę gdy w nią uderzysz.

Offline

 

#7 15-04-14 11:08:07

Mateusz Gełeta
Klubowicz
Zarejestrowany: 16-01-12
Posty: 405
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Ja jestem za, zastanawiamy sie z Ojcem nad dolaczeniem do SC.

Elektronika powimma byc taka sama w kazdym modelu ale wlasnie co do podwozia to nie ograniczal bym sie do jednego producenta. Dowolnosc przy wyborze podwozia moze zahecic do startow osoby ktore juz maja jakiegos SC lub czesci od modeli buggy 2wd ktore czesto pasuja do SC.

Pisze z telefonu wiec przepraszam za bledy img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez Mateusz Gełeta (15-04-14 11:29:38)

Offline

 

#8 15-04-14 11:44:29

olafejs
Użytkownik
Skąd: się biorą dzieci ?
Zarejestrowany: 05-04-14
Posty: 71
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

W całym pomyśle podoba mi się to że każdy by startował tym samym, i by były równe szanse w sprzęcie. Ale nie przekonałem się jeszcze do SC żeby go kupić.

Ale to wszytko kwestia kwoty która koniec końców będzie potrzebna img/smilies/smile

Offline

 

#9 15-04-14 12:07:33

TTQ
Użytkownik
Zarejestrowany: 01-11-11
Posty: 624
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Witam,

Na początek, bardzo mnie cieszy, że jest tak duży odzew z waszej strony.

Wojtek, zgadzam się z tobą, rozproszenie na kilka klas to nie jest dobre rozwiązanie.
Niestety jak pokazała historia klasa Buggy 2WD, zresztą Buggy 4WD to modele które z natury są przeznaczone do zawodów/treningów. Osoby z którymi rozmawiałem na ten temat nie chcą się ograniczać  tylko do jazdy na torach, ale również do jeżdżenia w "dzikich" warunkach (również tam gdzie jest mokro). Zgodzisz się ze mną chyba, że jeżdżenie modelem z silnikiem sensorowym w warunkach gdzie występuje woda to dosyć ryzykowna zabawa, która może się skończyć dodatkowymi (niemałymi) kosztami.
Wyścigu zbrojeń został załatwiony w opisie tego projektu, dlatego zostało wytypowane jedno podwozie, dlatego będę rozmawiał z dostawcą, aby użytkownicy projektu kupując przez klub sportowy mieli zapewniony dostęp do części po preferencyjnych cenach.
Dystrybutora firmy Team Associated mamy w Polsce, więc problemu nie ma. Wiadomo, że każdy z nas docelowo zaopatrzy się w części zamienne więc tutaj problemu nie widzę.

Dejan, dokładnie tak jak napisałeś. Stosunek ceny do jakości w tym modelu jest nie do pobicia, dodatkowo  mamy model uniwersalny, chcesz zmęczyć model w błocie - proszę bardzo, pośmigać przed domem - nie ma sprawy, nawet tak jak to pokazał kolega Adam dla bardziej upartych można nim driftować !!

Mateusz, projekt został przedstawiony powyżej i tak jak napisałem idea jednego podwozia wraz z regulatorem i silnikiem ma na celu wprowadzenie zdrowej rywalizacji. Na początek
trzymałbym się tej wersji, jeśli temat będzie rozwojowy to można w przyszłości pomyśleć o
dopuszczeniu innych producentów, na tą chwilę nie zakładam takiej opcji.

Olafejs, czym więcej modeli tym niższa cena, target (realny) to kwota za model w wersji Race-Spec RTR ca. 1000 pln, będę informował Was na bieżąco co uda się wynegocjować.
W wolnej chwili podam dodatkowe koszty jakie trzeba będzie ponieść aby model jeździł (pakiety, ładowarka, itp).

Co do stosowania innych niż fabrycznych komponentów w modelu np. serwomechanizm, pakiety, odbiornik, aparatura, karoseria, koła z oponami to temat jest otwarty do dyskusji. Myślę, że trzymając się idei group buy, jesteśmy w stanie więcej zwojować i tej wersji bym się trzymał. Napewno kwestia opon powinna być starannie przemyślana i nie mam tutaj na myśli ograniczeń producentów tylko analizę przez osoby kompetentne co będzie najlepsze
dla Nas.


Pozdrawiam: Krzysztof Pick
www.rctecnica.pl

Xray T3 2012|TEKIN RS PRO|REDLINE 17.5T|Savox|ABEC 35|CPX

Offline

 

#10 15-04-14 13:44:20

Maciej Marcinek
Użytkownik
Skąd: Wysoka, Skoki
Zarejestrowany: 24-11-11
Posty: 2959
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

TTQ napisał(a):

...
Co do stosowania innych niż fabrycznych komponentów w modelu np. serwomechanizm, pakiety, odbiornik, aparatura, karoseria, koła z oponami to temat jest otwarty do dyskusji. Myślę, że trzymając się idei group buy, jesteśmy w stanie więcej zwojować i tej wersji bym się trzymał. Napewno kwestia opon powinna być starannie przemyślana i nie mam tutaj na myśli ograniczeń producentów tylko analizę przez osoby kompetentne co będzie najlepsze
dla Nas.

Ja na przykład nie widzę innej opcji, niż 'swoja' aparatura.
Reszte zostawiłbym w 'ogólnym' standardzie. Czyli, pakiet dowolny, ale 7.4 (lub ograniczenie pojemności jak kiedyś, do 5500 mAh), servo standard, nie HV, ni Low Profile itp.

Tak jak pisze Krzysztof, kwestia dyskusji.

Idea jednego podwozia, jednego i tego samego producenta, jest chyba w tym wypadku kluczowa...


Maciej Marcinek
www.rctecnica.pl team driver
Xray, Hudy, Novarossi, Tekin, Futaba, JConcepts, Mon-Tech, Parma

Offline

 

#11 15-04-14 14:17:45

Marcin Grygiel
Użytkownik
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 1477

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Myślę że się ze mną zgodzicie to ma być klasa która ma sprawiać przyjemność z jazdy i tak jak Maciej napisał pakiet i servo standard zresztą dużo z nas wie że w tym modelu to jest nie potrzebne jakieś zastawy PRO img/smilies/wink
Zresztą o to chodzi spali się servo kupujesz standard za max. 50 zł nawet używane pakiet tak samo.


YOKOMO BD7
xciterc.com

Offline

 

#12 15-04-14 15:35:59

Baldod
Użytkownik
Skąd: Suchy Las
Zarejestrowany: 10-10-11
Posty: 521

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Mi się podoba w projekcie SC to że za stosunkowo nie wielkie pieniądze można mieć model na tor i na jazdę koło domu. Według mnie to dobra alternatywa na lato dla tych co wolą onroad img/smilies/big_smile oby się znalazły jeszcze co najmniej 3 osoby. A co dowolności to dałbym tak :
-dowolne servo
-dowolna apka
-dowolne ustawienie modelu img/smilies/tongue
i na tym dowolne rzeczy by się kończyły. Takie same, nie koniecznie fabryczne:
-pakiet zasilający
-opony, najlepiej z limitem np. jeden komplet na jedne zawody
Cała reszta fabryczna.

Ostatnio edytowany przez Baldod (15-04-14 15:42:17)


RWD for life
AWD for bash

Offline

 

#13 15-04-14 16:29:21

Maciej Marcinek
Użytkownik
Skąd: Wysoka, Skoki
Zarejestrowany: 24-11-11
Posty: 2959
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Baldod napisał(a):

Mi się podoba w projekcie SC to że za stosunkowo nie wielkie pieniądze można mieć model na tor i na jazdę koło domu. Według mnie to dobra alternatywa na lato dla tych co wolą onroad :D oby się znalazły jeszcze co najmniej 3 osoby. A co dowolności to dałbym tak :
-dowolne servo
-dowolna apka
-dowolne ustawienie modelu :P
i na tym dowolne rzeczy by się kończyły. Takie same, nie koniecznie fabryczne:
-pakiet zasilający
-opony, najlepiej z limitem np. jeden komplet na jedne zawody
Cała reszta fabryczna.

Jestem za oprócz opon.
Przynajmniej kilka rodzaji powinno być dopuszczone do startu, ze względu na zmieniające się bardzo warunki, nie mozemy sobie pozwolić na ujednolicenie modelu opon, jak na MŚ...
Kwestia pakietu jest do dyskusji.
Chętnie wrzuciłbym tam pakiet np z DTM'a...
Marcin pewnie podobnie, tak samo jak Krzysztofy :)

Ostatnio edytowany przez Maciej Marcinek (15-04-14 16:35:55)


Maciej Marcinek
www.rctecnica.pl team driver
Xray, Hudy, Novarossi, Tekin, Futaba, JConcepts, Mon-Tech, Parma

Offline

 

#14 15-04-14 19:35:16

Baldod
Użytkownik
Skąd: Suchy Las
Zarejestrowany: 10-10-11
Posty: 521

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

A ja połączę 2 z dwunastki! img/smilies/tongue


RWD for life
AWD for bash

Offline

 

#15 15-04-14 20:31:36

Marcin Grygiel
Użytkownik
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 1477

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Tak myślę że opony powinny być np. trzy rodzaje dozwolone konkretnie i każdy zakłada jakie uważa.


YOKOMO BD7
xciterc.com

Offline

 

#16 15-04-14 21:31:16

olafejs
Użytkownik
Skąd: się biorą dzieci ?
Zarejestrowany: 05-04-14
Posty: 71
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Tutaj będzie powstawać rozbieżność z kolejki bo nie każdy może kupić każdy komplet opon na każde warunki, tak samo nie każdy ma na wypasie apke img/smilies/smile

Offline

 

#17 15-04-14 22:10:41

Baldod
Użytkownik
Skąd: Suchy Las
Zarejestrowany: 10-10-11
Posty: 521

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Wypas apka ma bardzo nieznaczny wpływ na wykręcane czasy, wystarczy żeby były podstawowe parametry i żeby się przyzwyczaić (przynajmniej według mnie). A co do opon to rzeczywiście dobry pomysł żeby zrobić np. 3 rodzaje i każdy zakłada jaki uważa za stosowny. I tak uważam że w innych klasach jest znacznie większa rozbieżność sprzętowa.


RWD for life
AWD for bash

Offline

 

#18 15-04-14 22:19:32

Kali
Użytkownik
Skąd: Chodzież
Zarejestrowany: 03-01-14
Posty: 50

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Maciej Marcinek napisał(a):

Ja na przykład nie widzę innej opcji, niż 'swoja' aparatura.
Idea jednego podwozia, jednego i tego samego producenta, jest chyba w tym wypadku kluczowa...

Dobrze gada img/smilies/smile

Projekt zajefajny będę myślał


Asso TC6.1,Xerun V2.1,Xerun V10 21.5T, Sanwa MX3X,Savox,Nano Tech

Offline

 

#19 15-04-14 22:32:04

Kali
Użytkownik
Skąd: Chodzież
Zarejestrowany: 03-01-14
Posty: 50

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Może pomyśleć nad wersją KIT i ustalić konkretny silnik i konkretny regiel i servo?
Aparaturę i tak każdy ma to wyrzucone pieniądze, a początkujący co nie ma nic kupi podstawową apke albo zainwestuje przyszłościowo w jakąś "normalną" .
Chyba że RTR jest tańsze niż KIT plus hurtowo silniki i regle.
Nie wiem to tylko takie moje przemyślenie na szybko.
Pozdro

Ostatnio edytowany przez Kali (15-04-14 22:32:48)


Asso TC6.1,Xerun V2.1,Xerun V10 21.5T, Sanwa MX3X,Savox,Nano Tech

Offline

 

#20 15-04-14 22:39:10

olafejs
Użytkownik
Skąd: się biorą dzieci ?
Zarejestrowany: 05-04-14
Posty: 71
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

nie ukrywam chętnie złożył bym sobie samemu model całkowicie img/smilies/smile

Offline

 

#21 16-04-14 00:03:05

Wojek
Moderator
Zarejestrowany: 09-12-10
Posty: 1224

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Mam nadzieje że to nie skończy się tym że ściągniecie cały Poznań do SC a ja w 2WD bedę się ścigał prawie sam. Inicjatorem projektu są chłopaki z on-road'a, wam to obojętne w której klasie zaczniecie jeździć, natomiast zanosi się na to że odciągacie od klasy 2wd paru ludzi, krzywdząc tym samym tą klase. Nie wiem czy jest ktoś inny w klubie takiego samego zdania jak ja. Trudno, najwyżej będę jeździł sam.

Wychodzi na to że wylewam żale, że patrze tylko na swój interes. Może coś w tym jest, ale podkreślę że według mnie przy ilości klubowiczów ok 20 robienie kolejnej klasy (piąta czy szósta już?) to NIE JEST DOBRY POMYSŁ.

Wszystko już powiedziałem, teraz będę się tylko przyglądał co z tego wyniknie. Pozdrowienia!


Team Durango DEX410V5, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa
TeamC TM2V2, SpeedPassion, Savox, Turnigy, Sanwa

Offline

 

#22 16-04-14 11:04:04

Marcin Grygiel
Użytkownik
Zarejestrowany: 15-01-07
Posty: 1477

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Wojtek bez nerwów my nie mamy zamiaru nikogo ściągać albo krzywdzić i niszczyć żadnej klasy to jest propozycja do rozpatrzenia.


YOKOMO BD7
xciterc.com

Offline

 

#23 16-04-14 11:43:01

Dejan Bosnjakovic
Klubowicz
Skąd: Rataje
Zarejestrowany: 29-03-10
Posty: 4052
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Dokładnie, ja pozostaje wierny klasie 4WD,
i raczej nie będę miał w tym sezonie zamiar jej zmieniać.
2WD właśnie dojechało img/smilies/big_smile dla młodego Dawida więc nowe szeregi są.

Pomysł jest zacny, i nie ukrywam że mnie wkurza w 2WD i 4WD wyścig kto mniej zwoii zamontuję. Dla tego moje 2WD niezależnie kto go będzie prowadził, ja czy Młody, bedzie miało 17.5T.

Jeżeli się okaże że SC będzie u nas popularne za rok może też dołącze, kto wie.


Serpent, Spec-R, TeamDurango itd itp

www.rccars.pl Serdecznie zapraszamy

Offline

 

#24 16-04-14 12:27:49

TTQ
Użytkownik
Zarejestrowany: 01-11-11
Posty: 624
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Witam,

Wojtek napisał(a):

Mam nadzieje że to nie skończy się tym że ściągniecie cały Poznań do SC a ja w 2WD bedę się ścigał prawie sam.

Nie taki jest zamysł tej akcji, nie wiem czy pamiętasz (pewnie nie), że od początku promowaliśmy klasę Buggy 2WD jako dobrą na start (nawet Kris Jr jeździł w tej klasie). Niestety większość osób które rozpoczynają swoją przygodę nie jest gotowa do uczestnictwa w zawodach, ba nawet w treningach. Tak jak pisałem wcześniej wynika to między innymi z tego, że główny nacisk przy zakupie pierwszego modelu to zabawa przed domem, na łące itp. Klasa SC spełnia wszystkie kryteria do tego żeby takim modelem jeździć w dowolnych warunkach i jednocześnie nie blokuje możliwości startu w zawodach czy treningach. Oczywiście w całej sprawie dochodzi aspekt wyścigu zbrojeń na który nie każdy może sobie pozwolić od strony finansowej.

Wojtek napisał(a):

Inicjatorem projektu są chłopaki z on-road'a, wam to obojętne w której klasie zaczniecie jeździć, natomiast zanosi się na to że odciągacie od klasy 2wd paru ludzi, krzywdząc tym samym tą klase.

Przykro mi, że tak to odbierasz. To, że jeżdżę modelami on-road to nie znaczy, że nie zależy mi na klasie off-road. Gdyby nam nie zależało to na finałach nie nakłanialibyśmy kolegów z nietypowymi modelami do startu w klasie Open (taki przykład). Nie odnosiłbym się do sytuacji, że odciągamy kogoś od klasy 2WD Buggy, raczej znaleźliśmy alternatywę dla tych
którzy nie chcą pompować nieskończonej ilości pieniędzy w sprzęt, po to żeby dobrze się bawić.

Wojtek napisał(a):

Wychodzi na to że wylewam żale, że patrze tylko na swój interes. Może coś w tym jest, ale podkreślę że według mnie przy ilości klubowiczów ok 20 robienie kolejnej klasy (piąta czy szósta już?) to NIE JEST DOBRY POMYSŁ.

Powiem to tak, jeśli klub może zyskać choćby jednego członka to jestem zatym, żeby utworzyć choćby 30 klas modeli, idea działalności jest taka, że jesteśmy dla klubowiczów, a nie oni dla Nas. Zresztą przez takie myślenie jakie przedstawiłeś udało nam się zrazić kilka osób które jeździły nietypowymi modelami.

Co do przyszłości klasy w której jeździsz to myślę, że znalazła ona kilku zwolenników i
jestem przekonany, że będzie ona nadal się rozwijała. Ja napewno będę trzymał kciuki żeby tak było.

olafejs napisał(a):

nie ukrywam chętnie złożył bym sobie samemu model całkowicie

Sprawdzę jeszcze taką opcję: model kit, serwo dedykowane, napęd dedykowany, zobaczymy co z tego wyjdzie.


Pozdrawiam: Krzysztof Pick
www.rctecnica.pl

Xray T3 2012|TEKIN RS PRO|REDLINE 17.5T|Savox|ABEC 35|CPX

Offline

 

#25 16-04-14 13:43:54

drozdo
Klubowicz
Skąd: Szczecin/Poznań
Zarejestrowany: 07-05-12
Posty: 496
Serwis

Re: Projekt Team Associated SC10 RS RTR

Ja tylko krótko:

klasa SC dla początkujących jak najbardziej, ale ograniczenie do jednego modelu/RTRa/opon - nie jestem przekonany:

Wolałbym coś a`la klasa hobby w onroadzie - limit silnika, blink mode, reszta co kto lubi. Myślę, że trzeba dopuścić ludzi z już zakupionymi "innymi" modelami SC niż jedyne słuszne Asso od jedynych słusznych dystrybutorów. Sam bym na pewno nie kupił calowego modelu. Tylko marketingować klasę trzeba jako _amatorską_ żeby napinacze nie psuli zabawy.

Co do konkurencji z 2WD Buggy - to inny target. Starałem się polecać 2WD kilku osobom "na start", sam też rozważałem, ale buggy to auto tylko do ścigania, na tor i przy takim zastosowaniu cena jest za wysoka (zwłaszcza gdy ktoś nigdy wcześniej nie jeździł). Do tego w 2WD jeżdżą u nas dobrzy zawodnicy, wpuszczenie tam nowicjusza wg mnie nie wyszłoby nikomu na dobre.

Sama oferta RTRów SC w dobrej, klubowej promocji dla początkujących to super sprawa.

Ostatnio edytowany przez drozdo (16-04-14 13:51:45)


Team Associated TC6.2 FT: Tekin RS Gen2, Reedy Sonic Mach 2 21.5, Sanwa MT-4, Savox, Nano-tech
Mazda 6 MPS AWD, 512KM, 720Nm, 1:1 ;-)

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo