• Index
  •  » Nasze forum
  •  » Modelarskie początki pasjonatów modeli kołowych RC CLUB POZNAŃ

#1 25-04-13 18:59:42

Jacek Kempiński
Klubowicz

Modelarskie początki pasjonatów modeli kołowych RC CLUB POZNAŃ

Prosił bym o nie pisanie tutaj . Jak ktoś chciałby dołączyć wraz z opowieścią o swoich  początkach to prosze napisać i wraz z zdjęciem umieścimy tutaj.
Chociaż niektórzy już to uczynili w poście na Hyde Park " moje modelarskie początki" .
.                                     ZAPRASZAM

.                                       
                                   Igor .  igigod    Kyosho Lazer ZX-5

Modelarstwem zajmuję się od dwóch lat. Kiedyś oglądając filmy na youtube zobaczyłem modele i zaczęło się szukanie modeli. Jako pierwszy miał być HPI E10 Drift, ale cena odstraszyła mnie od tego i hobby to poszło w zapomnienie. Za jakieś 2 lata "przypomniałem sobie o modelarstwie" i poszukiwałem modelu, ale spalinkę i terenowy. Wybór padł na HPI Trophy Truggy i tego zakupiłem. Byłem zafascynowany i coraz bardziej mnie to wkręcało. W końcu pojechałem na zawody, mimo że model miałem zaledwie 1,5 miesiąca, i nawet nie znałem jego budowy, a co dopiero wymienić łożysko, czy złamaną część. Na zawodach dopiero mnie wkręciło i zacząłem regularnie w nich uczestniczyć.
Teraz mam tylko Kyosho Lazer, a pierwszy model poszedł na sprzedaż, ale to nie koniec przygody ze spalinką i będę na pewno jeździł w tym sezonie w truggy.

http://img94.imageshack.us/img94/6926/img0324ky.jpg

.                       Tomasz , nik, Dżajdol , Xray T3'12 W planach Xray XB4

Moja przygoda z RC jest dosyć krótka, chociaż plany sięgają 2010 roku - wtedy chciałem IC8 - ale miałem inne wydatki i nie zostało mi 7k zbędnego funduszu  (bo tyle nowe zawodnicze IC8 kosztuje z apką i innymi bajerami).