#1 10-08-12 19:32:40

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

pan Rysiu z HPI ogarnia wlasnie tor off-road ktorego otwarcie ma byc w sobote 18.08.2012
wraz z koncertem hiphopera UFO img/smilies/big_smile
tor bedzie platny 10zl za dzien wiec tragedi nie ma img/smilies/smile a naprawde warto.
mialem zrobic fotki ale jakos sie rozpadalo i zupelnie mi to wypadlo z glowy ;/
tor rest na polu blisko drogi wiec z dojazdem samochodem pod sam tor nie ma problemu a miesci sie przy ulicy Franciszka Jaśkowiaka i dojazd jest autobusem lini 67 ze srodki i kawalek trzeba dojsc pieszo wiec lokalizacja jest dogodna img/smilies/big_smile
narazie tor jest plaski ale moze do soboty beda profilowane zakrety a hopki maja byc drewniane - przenosne img/smilies/big_smile

w niedziele jak nie bedzie padac to moze tam podlece z kuba i strzelimy kilka fotek

tu macie mapke ale na zdjeciach jeszcze nic nie widac niestety ;/ i nie jestem pewiem czy dokladnie zaznaczylem miejsce ale jadac od ul. naramowickiej po prawej zobaczycie duza reklame PAINTBALL i juz jestescie na miejscu img/smilies/big_smile
https://maps.google.pl/maps?q=52.489627 … h&z=16

Ostatnio edytowany przez bat-mann (10-08-12 19:37:01)


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#2 15-08-12 22:46:22

Piwko_8
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 17-01-11
Posty: 587

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

ta płatność to od osoby,czy od modelu? img/smilies/tongue


Michał Pawlak
Team C T4 V2

Offline

 

#3 17-08-12 09:41:03

Baldod
Użytkownik
Skąd: Suchy Las
Zarejestrowany: 10-10-11
Posty: 521

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

dobre pytanie img/smilies/wink


RWD for life
AWD for bash

Offline

 

#4 17-08-12 11:37:47

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

od osoby img/smilies/wink


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#5 17-08-12 14:25:53

Maciej Marcinek
Użytkownik
Skąd: Wysoka, Skoki
Zarejestrowany: 24-11-11
Posty: 2959
Serwis

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Jak od osoby...nielogiczne. Przyjeżdżam z dziewczyną to ona też płaci, mimo tego, że śmigam tylko ja....?

Btw byłem dziś tam, nawiezchnia super, szkoda, ze wszystkie zakręty są 180 i 90 stopni bezprofilowe, ale jeździć nie próbowałem. Prosta około 25-30 metrów.

Pozdro


Maciej Marcinek
www.rctecnica.pl team driver
Xray, Hudy, Novarossi, Tekin, Futaba, JConcepts, Mon-Tech, Parma

Offline

 

#6 17-08-12 15:19:12

Piwko_8
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 17-01-11
Posty: 587

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Jestem tego samego zdania co Maciej, płacenie od osoby jest bez sensu...


Michał Pawlak
Team C T4 V2

Offline

 

#7 17-08-12 15:38:13

Maciej Marcinek
Użytkownik
Skąd: Wysoka, Skoki
Zarejestrowany: 24-11-11
Posty: 2959
Serwis

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Piwko, trzeba się wybrać do Pana Ryśka img/smilies/big_smile


Maciej Marcinek
www.rctecnica.pl team driver
Xray, Hudy, Novarossi, Tekin, Futaba, JConcepts, Mon-Tech, Parma

Offline

 

#8 17-08-12 15:48:05

Driver_PL
Użytkownik
Skąd: Luboń
Zarejestrowany: 27-06-12
Posty: 106

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

a ktos wogole jedzie tam jutro ??


https://i.chzbgr.com/completestore/12/6/28/GDVvZJFcwEW7CsmW8UKoSw2.gif

Offline

 

#9 17-08-12 17:16:38

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

male nieporozumienie!
ej no! bez przesady! jak ktos nie jezdzi albo na chwile wezmie od ciebie apke to nie musi
placic img/smilies/smile przeciez nie ma tam kamer i nikt nie bedzie cie scigal po calym poznaniu zebys zaplacil za dziewczyne ktora stala obok i np nagrywala film img/smilies/big_smile chodzi o to ze jesli ty wpadasz na tor i wezmiesz dziewczyne bez modelu ale za to wezmiesz sobie 2-3 i latasz kazdym pokolei to placisz 10zl od rana do wieczora a nie 100zl img/smilies/big_smile

moim zdaniem pomysl zeby placic od osoby (tej ktora smiga a nie siedzi) a nie za model jest zaje*** img/smilies/big_smile


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#10 17-08-12 18:29:24

Piwko_8
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 17-01-11
Posty: 587

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

no teraz to ma sens img/smilies/big_smile bo płacenie za sam wstęp, nieważne co dana osoba będzie robić byłoby trochę naciąganiem img/smilies/tongue


Michał Pawlak
Team C T4 V2

Offline

 

#11 17-08-12 21:19:55

Michu39
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 06-07-12
Posty: 162

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Ile osób przyjdzie? I czy ma ktoś jakieś dokładniejsze lokalizacje?


Team Losi Racing 22 - HobbyKing Combo Xcar 8,5T
Mad Rat - bez bebechów
_______________________________________________________________
"To be a great champion you must believe you are the best."

Offline

 

#12 17-08-12 21:46:23

Piwko_8
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 17-01-11
Posty: 587

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Michu - https://maps.google.pl/maps?q=52.489627 … h&z=16
o której się rozpocznie to otwarcie?


Michał Pawlak
Team C T4 V2

Offline

 

#13 17-08-12 21:53:28

Driver_PL
Użytkownik
Skąd: Luboń
Zarejestrowany: 27-06-12
Posty: 106

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

ja bede tam okolo 11 godz jak rozmawialem z Panem Rysiem to o tej godzinie juz bedzie


https://i.chzbgr.com/completestore/12/6/28/GDVvZJFcwEW7CsmW8UKoSw2.gif

Offline

 

#14 18-08-12 15:22:16

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

troche zdjec porobilem i jest nawet jakis filmik ale to dodam dopiero jutro bo dzisiaj kolejorz gra img/smilies/big_smile jesli ktos bedzie mial zdjecia z ogniska i z popoludniowej imprezy to prosze o info na PW to dodam do oficjalnego filmu ktorego bede montowac dopiero jutro img/smilies/wink


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#15 25-09-12 00:53:10

LeszekO
Użytkownik
Zarejestrowany: 25-09-12
Posty: 9

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

witajcie
a kiedy tam sie spotykacie ?

Offline

 

#16 25-09-12 12:22:39

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Ryszard Maliński

TOR OFF-ROAD dla modeli spalinowych i elektrycznych
w Poznaniu przy ul. Jaśkowiaka
Zapisy telefoniczne 692526831

mozesz dzwonic kiedy chcesz i ustawic sie z panem rysiem na konkretny dzien i godzine img/smilies/wink

a z tego co mi wiadomo to co niedziele kolo godziny 11 jakas ekipa tam sie zbiera

Ostatnio edytowany przez bat-mann (25-09-12 12:24:06)


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#17 25-09-12 21:06:12

LeszekO
Użytkownik
Zarejestrowany: 25-09-12
Posty: 9

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

... lookne w niedziele tam kolo 11h img/smilies/smile. w tygodniu tez juz pare razy widzialem, ze ktos tam bywa...

Offline

 

#18 25-09-12 22:31:25

iniu
Użytkownik
Zarejestrowany: 23-01-11
Posty: 65

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Bat-man jak jakaś ekipa?
To przecieź my co tydzień tam jesteśmy o 11 w niedziele.
A tak apropo to kiedy Cię zobaczę z autkiem?
Ja ostatnio jeździłem patrolem - autami 1:8 - oraz 1:10.
Więc zapraszamy jak najwiecej chętnych na niedziele.

Offline

 

#19 26-09-12 10:47:49

Piwko_8
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 17-01-11
Posty: 587

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

w tą niedzielę też wpadacie? bo może bym przyjechał zakończyć sobie sezon off img/smilies/tongue


Michał Pawlak
Team C T4 V2

Offline

 

#20 26-09-12 12:13:20

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

iniu ja wiem ze to wy ale nie chcialem sie rozpisywac img/smilies/tongue juz nawet mialem pisac zeby zainteresowani spotkaniem w niedziele sie odezwali do ciebie ale jakos tak mi wypadlo img/smilies/tongue

w radojewie jezdziles petrolem? szkoda toru! img/smilies/tongue

kiedy mnie zobaczysz? hmmm... z autkiem bedzie ciezko bo siedzi w pitstopie i wyjdzie dopiero w polowie pazdziernika ;/ bo dopiero kase dostane na naprawe img/smilies/tongue

piwko jesli jedziesz przez naramowicka to daj cynka jesli masz miejsce w samochodzie bo nie mam transportu a z checia porobie wam zdjecia img/smilies/big_smile


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#21 26-09-12 12:24:12

Piwko_8
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 17-01-11
Posty: 587

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

jadę od drugiej strony, ale moge wpaść po Ciebie bo dizelek za dużo nie pali, także luz,a jakieś fotki się przydadzą:D


Michał Pawlak
Team C T4 V2

Offline

 

#22 26-09-12 13:55:10

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

jak co to wal na gg 5084569 jestem niewidoczny wiec pisz smialo img/smilies/wink


OK okazalo sie ze kuba do lodzi nie jedzie wiec w niedziele wlece na tor z aparatem i moze sie uda z modelem tylko musze troche aluminium do niego przykrecic img/smilies/tongue

dominik jak co to dzwon do mnie w niedziele rano img/smilies/wink

Ostatnio edytowany przez bat-mann (26-09-12 20:13:22)


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#23 27-09-12 11:11:31

iniu
Użytkownik
Zarejestrowany: 23-01-11
Posty: 65

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

Bat-mann tego toru to ja petrolem nawet nie zarysowałem.
A tam często ktoś szaleje petrolem.
Jak nie będzie padać to na 100% będziemy w niedziele.

Offline

 

#24 27-09-12 19:21:36

bat-mann
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 07-12-09
Posty: 821

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

ja madbata juz poskladalem (wstawilem mu amelinowe implanty) i jest gotowy na niedziele img/smilies/big_smile


-RIDE OR DIE-
http://images39.fotosik.pl/1733/1ee56abda4fee985med.jpg
HAHAHAHA!

Offline

 

#25 27-09-12 20:13:14

Piwko_8
Użytkownik
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 17-01-11
Posty: 587

Re: NOWY TOR OFF-ROAD KOLO RADOJEWA!

ooo, mam nadzieje,że zobaczymy go w akcji img/smilies/wink pogoda podobno ma dopisać img/smilies/tongue


Michał Pawlak
Team C T4 V2

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo